joop

Uitstekend

gewoon goed!

nee

Irene

Het behang is goed te bestellen, wordt snel geleverd en is van mooie kwaliteit.

Attent om wat hulpmiddelen mee te sturen.

Ik zag de handleiding in eerste instantie aan voor een verpakking met plaksel. En moest dus nog een keer naar de winkel terug voor dat plaksel.

Penning

Fantastisch, zeer klantvriendelijk bedrijf met uitstekende sevice

Snelheid van reactie en klantgerichtheid

Geen enkel ... alles prima

Corrie

Levering super snel netjes verpakt leuk en handig behangetje erbij ik ben tevreden goede kwaliteit behang

Gratis behangsetje vind ik echt een plus punt en behang is ook goede kwaliteit

Misschien nog een tip op de site heeft u erg in u behangplaksel als je behang bestel

Site en recensies kwamen veelbelovend over. Goede service en korte levertermijn maakte dat ik voor jullie koos. Helaas is mijn ervaring minder positief geweest; behang werd pas na twee weken... Site en recensies kwamen veelbelovend over. Goede service en korte levertermijn maakte dat ik voor jullie koos. Helaas is mijn ervaring minder positief geweest; behang werd pas na twee weken geleverd nadat ik hier zelf al twee keer over heb moeten bellen.

Leuk dat er een behangsetje als extra wordt meegeleverd.

Er kan natuurlijk iets mis gaan met de levering waardoor het anders loopt dat vooraf aangegeven, maar het had fijn geweest als dit door jullie zelf ontdekt was en gecommuniceerd met ons (klant). Nu... Er kan natuurlijk iets mis gaan met de levering waardoor het anders loopt dat vooraf aangegeven, maar het had fijn geweest als dit door jullie zelf ontdekt was en gecommuniceerd met ons (klant). Nu blijkt pas wat er aan de hand is (niet meegeleverd) wanneer ik zelf na dik een week nog niets vernomen heb.
Excuses voor het ongemak had ik ook zeker op prijs gesteld.

Schildersbedrijf Hans van derPlas

Goede ervaring en op een nette manier te woord gestaan door een van de medewerkers die mij telefonisch een en ander heeft uitgelegd.

Niet speciaal, was de eerste keer dat ik besteld hebt

Tessie

Nette service en website

Nee

Bienvenida with

Bestelling plaatsen ging heel goed. Kreeg mijn bestelling snel binnen

Ik heb behang besteld op de site is het grijs, maar toen ik het thuis kreeg leek het meer op zwart met wit

Schroyens Katleen

Bij bestelling gaf ik per ongeluk een foutief adres door, dit werd door de vriendelijke dame aan de telefoon super snel recht gezet, waardoor we een dag later ons behangpapier thuis geleverd kregen!... Bij bestelling gaf ik per ongeluk een foutief adres door, dit werd door de vriendelijke dame aan de telefoon super snel recht gezet, waardoor we een dag later ons behangpapier thuis geleverd kregen! Super service, heel vlotte afhandeling, duidelijke uitleg meegeleverd! Super ervaring! Als we ooit nog eens behangpapier zoeken, weet ik waar te zoeken :-)

Vlotte communicatie!
Duidelijke en volledige handleiding meegeleverd!

Geen :-)

Goede ervaring, snelle levering, alleen wijkt de kleur erg af van de kleur op de website

Zeer ruime keuze

Ik zou zeggen de kleur, maar waarschijnlijk kunnen zij er niets aan doen.