Andre van Gemert

Zeer correcte levering, en uitstekende begelijding

Nee

Stefanie

Het contact met het bedrijf was uitstekend. Wegens PostNL werd mijn pakje voor onbekende reden tot 2 maal toe geretourneerd. Behangwebshop heeft zijn best gedaan het weer terug te kunnen bezorgen.... Het contact met het bedrijf was uitstekend. Wegens PostNL werd mijn pakje voor onbekende reden tot 2 maal toe geretourneerd. Behangwebshop heeft zijn best gedaan het weer terug te kunnen bezorgen. Top service van hun uit.

Andere opties voor de pakketbezorging voorzien. Zoals DPD of andere. PostNL maakt namelijk grote fouten en hun slechte service zou blijkbaar vaker voorkomen in
België.

Steeds snelle service.Wordt gekeken naar juiste badnr s. En goed verpakt.Prima service.Prima kwaliteit.

Verloop order mag wel per mail nog iets meer aandacht op gevestigd worden.Bvb is verzonden naar Post Nl.Zo iets.

Goed is goed

Goed is goed

Stefanie

België.

Prima service en snel geleverd

Gratis verzendkosten, materiaalsetje erbij en uitstekend geholpen toen ik nog een extra rol wilde bijbestellen.

Ivo van der Kwast

Duidelijk contact

Snelle levering!

Snelle levering, goed verpakt!

wesley

Vlotte levering/bestelling
juist retourneren bij deze firma is een nadeel, retourneren van een bestelling +-28€ zou mij
+-17€ retour kosten (retourneren vanuit belgie op eigen kosten)

snelle levering

retourlabel voorzien indien nodig

Goede service, veel keus.