Jaspers

Redelijk snel geleverd, na paar dagen.

Groot assortiment en ook goed te berekenen hoeveel noodzakelijk is.

Nadat een van de twee pakketten niet is aangekomen moest er een herrinering gestuurd worden. Uiteindelijk is het dag na behangen aangekomen.
We gaan binnenkort nog weer behangen dus komt wel...
We gaan binnenkort nog weer behangen dus komt wel van pas. Maar reactie op woensdag op een vraag op zondag zou beter kunnen.
Dit was 15 jaar geleden heel snel geweest maar nu zijn de verwachtingen hoger.
Uite

A. M. Van Wijngaarden

Een goede ervaring, besteld en binnen 2 dagen in huis. Goed verpakt met lijm en een pakketje om te behangen. Heel veel keus. Ik zal het zeker anderen aanraden.

Heel veel informatie over het behang en hoe te meten aan alles wordt gedacht

Bröker

Duidelijk en
Snel geleverd

petere

Prima service, overzichtelijke website, correcte regeling

Marcel den Outer

Heldere website met groot aanbod.

Kleuren op de website zijn nooit helemaal gelijk aan de werkelijke kleuren. Dit valt waarschijnlijk lastig te verbeteren.

Positief

Het opsturen van de behangstalen, dat kan niet overal

Rita

Duidelijke website. Vriendelijke medewerkster aan de telefoon. Mogelijkheid tot aanvragen van stalen om het kiezen makkelijker te maken. Goede service en snelle levertijd. Behang dat we besteld... Duidelijke website. Vriendelijke medewerkster aan de telefoon. Mogelijkheid tot aanvragen van stalen om het kiezen makkelijker te maken. Goede service en snelle levertijd. Behang dat we besteld hebben is van prima kwaliteit. Zou een ieder aanraden om via Behangwebshop.nl te bestellen.

Mogelijkheid om stalen aan te vragen. Vriendelijk te woord gestaan en geïnformeerd aan de telefoon.

n.v.t.

Netjes de volgende dag geleverd

gratis behang set

ZG

snelle service + dienstverlening ( gratis pakket bij aangekocht behang)
snelle respons op gestelde vragen
top

doe zo verder , dank u