Zeer goed

snelle reactie en goede communicatie

geen verbeterpunten

vzw Gents Stroppentheater

Heb het bedrijf leren kennen via internet. Wij zullen vanaf nu altijd bestellen bij Behangshop.nl. Een groot gamma aan behangpapier.

Zeer gemakkelijke en eenvoudige bestelling programma

Na contact over datum van levering goede communicatie met medewerker
Snel uitgezocht wat de status van de bestelling was en hierover is snel gecommuniceerd.

Goede prijs, zoekfunctie, extra bij bestelling

Goede communicatie in order bevestiging over levertijden, en tussentijdse communicatie bij afwijking hiervan

Het behang is prachtig, daar ben ik erg tevreden mee. Ik heb bij een vraag een vriendelijke dame aan de telefoon gehad die me fijn te woord stond

Er was mij niet duidelijk dat ik stalen van het behang kon bestellen, terwijl ik voor mijn gevoel toch best uitgebreid op de site heb rondgekeken. Dit mag wat mij betreft op een duidelijkere plek... Er was mij niet duidelijk dat ik stalen van het behang kon bestellen, terwijl ik voor mijn gevoel toch best uitgebreid op de site heb rondgekeken. Dit mag wat mij betreft op een duidelijkere plek staan.
Verder mocht ik uiteindelijk een bepaald behang niet retourneren, omdat dit een voor mij speciaal besteld behang was. Ik had deze voorwaarde van te voren gelezen, maar het was mij niet duidelijk dat dat voor dit behang ook gold. Er staat niets genoemd in de winkelmand of factuur. De dame die ik telefonisch sprak wist mij te vertellen dat ik dat had kunnen zien aan aan het feit dat er genoemd was dat er 1 week levertijd was. Hieraan had ik kunnen zien dat het speciaal voor mij besteld was. Echter vind ik dat geen duidelijke boodschap dat dit het geval is.

Veel keus, nette levering, slechte communicatie over het leverproces.

Veel keus

Toen de levering over tijd was moest ik zelf contact opnemen om te vragen waar de levering bleef. Ze hadden hierover helderder kunnen communiceren.

Elza Haan

Snelle levering en goed te woord gestaan over de telefoon over informatie van Eiffinger behang

Ruime keus / snelle levering goed uit kunnen rekenen hoeveel behang je nodig hebt en dat je wat je over hebt weer retour kunt doen en de korting was ook fijn super

nee ga zo door als ik weer ga behangen ga ik weer kijken op jullie site want het is goedkoper dan in de winkel

Conny Maes

Goede kwaliteit en snelle perfecte levering

Bijzonder goede service ondanks de levertijd...

Keurige verzending!

Volgens de site was het behang op voorraad... helaas was dat niet juist...

VAN DAELE Myriam

Eigenlijk ben ik niet tevreden. Ik had een aantal behangrollen tekort en ik had gevraagd of de behangwebshop ze nog in voorraad had. Dat was via mail positief beantwoord. Ik had wel in mijn mail... Eigenlijk ben ik niet tevreden. Ik had een aantal behangrollen tekort en ik had gevraagd of de behangwebshop ze nog in voorraad had. Dat was via mail positief beantwoord. Ik had wel in mijn mail uitdrukkelijk gevraagd naar een bepaald badnummer (15 A) en men heeft me terug gemaild dat ze hetzelfde badnummer hadden. Toen de 5 rollen bij me thuis aankwamen heb ik vastgesteld dat het badnummer 20 A betrof en niet 15 A.
Ik heb het behangpapier wel behouden omdat nu een alternatief gevonden heb om de twee verschillende soorten papier op een welbepaalde manier te behangen dat de eventueel verschillende kleuren zo weinig mogelijk opvallen..... Om welke redenen hebben jullie dit niet vermeld dat het niet om hetzelfde badnummer ging.... Dat vind ik niet CORRECT VAN JULLIE.

Zeker en vast, snelle levering zonder enig probleem

Ja, door de mensen correct te informeren....