De kleur op de site bleek anders dan in mijn kamer.Tot mijn verbazing heeft het lang geduurd voordat mijn geld werd geretourneerd. Dit bleek te komen door het griepvirus in het bedrijf. Wat ik... De kleur op de site bleek anders dan in mijn kamer.Tot mijn verbazing heeft het lang geduurd voordat mijn geld werd geretourneerd. Dit bleek te komen door het griepvirus in het bedrijf. Wat ik jammer vind is dat je wel zelf de retourkosten verzending moet betalen. Omdat dit bij de meeste bedrijven niet zo is had ik dit over het hoofd gezien,

nee

Direct na retour ontvangen pakker geld terug storten.

Vermeulen Patrick

levering en bestelgemak

neen

Anoniem80

Snelle levering en blij met de aankoop. Behang gekocht en alle benodigheden er gratis bij gekregen. Top!

De extra benodigheden voor het behang

Nvt

Van Nuffel Idris

Slechte service na verkoop.

Grote keuze

Service na verkoop laat te wensen over. Tegenvallende kwaliteit wordt niet aanvaard zonder "bewijsstukken". Het vertrouwen in de klant is er niet.

Fijne website met heel veel keus

Snel indien bestelling voorradig is

Als behang niet op voorraad is dit svp communiceren met de klant en niet wachten totdat de klant belt op dag dat het er zou horen te zijn volgens de planning

maria

Goede service, snelle levering

Dat er berekend wordt hoeveel banen je nodig hebt

Paul

Levering was een dag vroeger dan verwacht

Uitstekende service

Alles keurig geregeld

Komt afspraak keurig na levering perfect.

Benny Behang

Zalig snel en zeer ruime keuze . Van goedkope brol naar iets duurder kwaliteitsbehang !
Voor ieder wat wils.

Snel, ruime leuze