Prima geregeld allemaal

ik ben telefonisch goed op weg geholpen

nee

Angela

Hele goede ervaring, snelle levering, scherpe prijs

snelle levering, scherpe prijs, gratis behangset

Prima, alleen de levertijd was wat lang, was wel aangegeven op de website

De leveringstermijn is zeer onduidelijk en dat is spijtig want het overige is perfect verlopen.

In 1 woord goed

klantvriendelijk en goede service en snelle levering

marijke

Zeer snel en prima inorde !

Leen Meulenberg

Handig te gebruiken op smartphone, snelle levering, producten van goede kwaliteit, kortom zeer tevreden klant

Melissa

Het behang was redelijk snel geleverd (aantal dagen te laat doordat het ineens niet op voorraad. Zelf achteraan moeten bellen). Maar oké tot zover alles Oke.
3,5 week geleden heb ik behang...
3,5 week geleden heb ik behang retour gestuurd. En tot op heden nog steeds geen creditfactuur laat staan het geld. Toen ik na 1,5 week belde vertelde ze dat het geld pas terug gestort wordt met 2 weken. Maar naar 2 weken nog geen geld. Nu wordt je telkens afgescheept met ja het komt echt vandaag of morgen. Zeer slechte service bij dit bedrijf.

De smoesjes die ze geven.
Als positief punt moet ik zeggen dat ze veel keus hebben.

Kom je afspraken na.

Goede informatie is de telefoon, snelle correcte levering

Niet

Prima!

Bezorging was prima

Het behang komt in 8 stukken, waar 4 banen veel praktischer zou zijn. Aansluiten aan de zijkanten alleen zou een mooier resultaat hebben gegeven