Jos Kil

Prima web-site, geweldig assortiment. Bestelling en betaling verliepen vlekkeloos. Aflevering binnen 3 werkdagen. Helaas verkeerde artikelen geleverd. Hierna nog bijna 2 weken moeten wachten op... Prima web-site, geweldig assortiment. Bestelling en betaling verliepen vlekkeloos. Aflevering binnen 3 werkdagen. Helaas verkeerde artikelen geleverd. Hierna nog bijna 2 weken moeten wachten op goede bestelling. Nu alles in orde

Service na foute levering uitstekend

Mirjan

Super geregeld, snel in huis incl. gratis behangset (schaar/vegertje ed)

snelle levering
gratis behangset

Goede service, vlotte levering

vlotte levering, gratis starterspakket toegevoegd aan bestelling

Xandra Bakker

Ik heb prima ervaringen met de behangwebshop. Duidelijke site, duidelijke betalingsmogelijkheden en zeer duidelijke verzending.

Het gemak. Niet hoeven zoeken naar kleine regeltjes
Een enorme verrassing vond ik de gratis behangset die ik erbij kreeg!

Hou het makkelijk en overzichtelijk!

Ik heb het behang in goede conditie ontvangen. Wel later dan aangegeven stond bij de bestelling. Na telefonisch contact werd aangegeven dat dit kwam door de feestdagen. Graag had ik dat geweten bij... Ik heb het behang in goede conditie ontvangen. Wel later dan aangegeven stond bij de bestelling. Na telefonisch contact werd aangegeven dat dit kwam door de feestdagen. Graag had ik dat geweten bij bestelling.

Uitgebreid assortiment en overzichtelijk.

Duidelijk communiceren over levertijd.

Prima levering en erg leuk behang

Zeer snelle levering !!!! De aantal rollen zijn ruim meegedeeld . Et werd mij 5 rollen aanbevolen en heb er maar 4 besteld ,ruim toegekomen

Thomas Lafaut

Goede kwaliteit en héél veel keuze!

Suzan

Goede ervaring, goed bereikbaar en behulpzaam. Een aantal dagen voor Kerst behang bestelt voor onze nieuwe woning. Na ruim twee weken nog steeds niet ontvangen. De leverancier in Engeland bleek... Goede ervaring, goed bereikbaar en behulpzaam. Een aantal dagen voor Kerst behang bestelt voor onze nieuwe woning. Na ruim twee weken nog steeds niet ontvangen. De leverancier in Engeland bleek gesloten te zijn in die periode. We hebben samen telefonisch een ander, vergelijkbaar behang uitgezocht welke de volgende dag al binnen kwam. En erg tevreden met het resultaat!

Goed bereikbaar, behulpzaam en klantgericht

Wellicht in de kerstperiode op de site aangeven dat het bij bepaalde merken langer kan duren voordat de bestelling binnen is, zodat de klant hier rekening mee kan houden?

Erg mooi behang, zeer tevreden. En scherp geprijsd. Volgende keer bestel ik weer hier.

Overzichtelijke website, snelle, gratis levering. Mooi behang en scherp geprijsd

Nee, geen verbeterpunten.