Heel gemakelijk en snel goede overzicht alles in catogerie

Idem

De kleur was iets anders in het echt

Sanne

Veel keus, snelle levering

Bestelling kwam binnen een week. Ik wilde behang voor 2 muren, deze opgemeten en de berekening op de website gedaan, helaas was de berekening niet goed en had ik per muur bijna 2 rollen over. De... Bestelling kwam binnen een week. Ik wilde behang voor 2 muren, deze opgemeten en de berekening op de website gedaan, helaas was de berekening niet goed en had ik per muur bijna 2 rollen over. De ongeopende rollen kon ik retourneren maar koste mij nog €7,00. Verder waren ze niet eerlijk over de dag dat de rollen retour waren gekomen, gelukkig had ik het bewijs via post.nl (track en trace)

nee

Eerlijk zijn over de dag dat de rollen retour komen. Omdat de berekening duidelijk niet klopt op de website zou het wel zo eerlijk zijn dat de verzendkosten dan wel worden vergoed.

Anne

Geen gekke dingen, exact volgens de order.

Gratis behangsetje was erg makkelijk!

G.Roosenbrand

Heel goed

vlotte levering

voor 1000euro behang gekocht en mis dan wel de gratis lijm

Brederode

Prima. Snelle afhandeling. En mooi behang.

J.J.Schafthuizen

De eerste bestelling was al goed gegaan, mooie kwaliteit behang.

In het weekend ontdekt dat we 1 rol tekort kwamen, na contact opgenomen te hebben telefonisch werd de rol de maandag erop verzonden en op dinsdag was het behangwerk klaar, volgens de planning.... In het weekend ontdekt dat we 1 rol tekort kwamen, na contact opgenomen te hebben telefonisch werd de rol de maandag erop verzonden en op dinsdag was het behangwerk klaar, volgens de planning. Bedankt!

Prima snelle en goede aflevering

Snel. duidelijk en accuraat

Snelle levering van het behang. Mooie kwaliteit behang. Levering conform bestelling.

Als extra ontvingen wij 2 borstels voor het behangen. Niet verwacht, maar wel heel handig als je voor de 1e keer zelf gaat behangen.

Geen.

Kelly