anja

Prima snel geleverd en goed verpakt

kwaliteit behang en niet te duur

Snelle levering en correcte afhandeling.

Snelle levering. Vriendelijke klantendienst.

Annette

Een prima website, goede structurering. Het behang is van een goede kwaliteit. Top!

Overzichtelijk, goede categorieƫn. Tips voor de juiste lijm. Gratis borstel, vegers en mesje, super service.

Caroline

Prima webshop met veel keus en goede service

Ik kreeg snel bericht dat er iets niet leverbaar was en wanneer ze verwachten dat v ik het alsnog kreeg

Ethel van Silfhout

Het bezorgen duurde bijna een week en het behang is niet realistisch, wat je wel in de voorbeelden ziet.

nee

ja, geef aan in de bevestiging hoe lang je er op moet wachten....

Erjan Scharphof

Uitermate behulpzaam , telefonisch advies en goed bereikbaar , zeer klant gericht en klantvriendelijk

Snelle levering , goede kwaliteit , telefonisch en per mail uitstekend bereikbaar , bijgeleverd gratis behangsetje is helemaal compleet , na ontvangst van uw behang kan je meteen aan de slag.

Na het online bestellen wil je betalen , ik kreeg een Duits bankrekeningnummer in beeld waardoor ik argwaan kreeg , dit zullen meer mensen hebben. Na telefonisch contact bleek het toch echt hun... Na het online bestellen wil je betalen , ik kreeg een Duits bankrekeningnummer in beeld waardoor ik argwaan kreeg , dit zullen meer mensen hebben. Na telefonisch contact bleek het toch echt hun bankrekeningnummer te zijn van de webshop. Tip? Als je het niet vertrouwd gewoon bellen . Tip voor de webshop? Neem gewoon een Nederlands bankrekening om argwaan te voorkomen.

Sanne van de Wiel / Sans Ambacht

Goed denken met je mee.

Denken met je mee en doen moeite voor je.

Nee

Ray smit

Top

Goede sevice

Mijn bestelllingen zijn snel correct zonder enige problemen geleverd. Ook de nabestelling had het gevraagde batchnummer.

Ria Verheecke

Overzichtelijke site.