Bestellen gaat snel en gemakkelijk. Klantenservice is slecht.

Mooi en uitgebreid aanbod, fijne site en goede prijzen.

Ondanks dat er aangegeven wordt dat er via social media binnen een uur reactie komt wordt er op kritische vragen helemaal niet gereageerd. Nu, ruim twee weken later, nog geen reactie op mijn vraag.

P van Tol

Super snelle levering (gratis) plus hele scherpe prijzen. Helemaal tevreden.

Laag bedrag voor gratis verzending. Snelle levering

Geen, doorgaan zo.

Mandy

Overzichtelijke website, veel keus en snelle levering

Het patroon verval stond niet vermeld bij het behang. Ook wer er niet omschreven welk soort behang het was.

Groot

Heel positief!!! Ik heb prachtig foto behang besteld en werd Super netjes geleverd in een kartonnen koker.
Krijg alleen maar complimenten over het mooie originele behang. Nergens te koop in de winkel. Ik heb jullie site al aan mijn schoonzus doorgegeven.

Origineel behang wat niet in de winkel te koop is

anke

Zeer goed

je krijgt een volledig uitgerust pakket dus je kan meteen aan de start

niets

Vanessa Koman

Prima bedrijf ! Vrij snelle levering !

Esther

Bestelling prima volgens afspraak geleverd. Dan een retourzending en dan gaat het mis, geen bericht dat het pakketje weer op het adres is aangekomen en dan geen geld terugbetalen.

Duidelijke website en handig dat je kunt berekenen hoeveel rollen behang je nodig hebt.

Behangset bij je bestelling

Zeer snelle en perfecte afhandeling