Melissa Vermeulen

Vreselijk slechte service. Dure zaak. Artikelen kwamen veel te laat binnen. En heb een retourzending gedaan ruim een week geleden en heb nog geen geld ontvangen. Ook moet je zelf de 6.95 retour... Vreselijk slechte service. Dure zaak. Artikelen kwamen veel te laat binnen. En heb een retourzending gedaan ruim een week geleden en heb nog geen geld ontvangen. Ook moet je zelf de 6.95 retour kosten betalen. Nooit meer !

Heel tevreden over de service en snelle levering van behangwebshop. Eerst een paar staaltjes aangevraagd. Deze kreeg ik erg snel binnen. Daarna de rollen besteld. Op de website stond bij een van de... Heel tevreden over de service en snelle levering van behangwebshop. Eerst een paar staaltjes aangevraagd. Deze kreeg ik erg snel binnen. Daarna de rollen besteld. Op de website stond bij een van de rollen een levertijd van 2 weken, dus ik ging er vanuit dat het even zou duren voor ik het had. Maar ook deze waren sneller binnen dan gedacht. Tevens krijg je er een behangpakket gratis bij. De volgende keer bestel ik hier zeker weer. Zeer ruime kuis.

Prettige pagina, goed overzichtelijk en ruime collectie.

Overzichtelijke pagina, korte verkoop wijzer.

Nee

Simon

Snel geholpen. Ze denken mee en handelen snel.

Een behang kon niet geleverd worden vanwege een (bouwvak) vakantie periode. Ze hebben fijn mee geholpen een ander behang te bestellen, dat wel direct geleverd kon worden.

Gratis behang set : maak daar een pakje behaaglijk van.

Anonie

Ik ben erg tevreden over het uitgebreide assortiment! Alles wordt complet geleverd met plaksel. Roerstok, en een schaar of mes om alles op maat te snijden

De bijgeleverde producten plus snelle levering.

Britt Wuytack

Beste, mijn pakket NOOIT ontvangen... zelfs na mail GEEN antwoord gekregen!!! Enkel een mail met dat pakket werd teruggezonden! Graag antwoord...
Britt

Peggy van der stricht

Ik had 1 rol behangpapier nodig en van zodra ik ze thuis ontving, zag ik dat ik het verkeerde behang heb gekocht, maar de plastiek was er juist afgedaan. Jammer dat ik deze niet mag teruggeven...

Anneke

Beste ,bij deze waren wij heel tevreden met de ontvangst van ons papier is snel en veilig toe gekomen mvg van acker Anneke

R. Schouten

Mooie site met duidelijke informatie over de vele soorten behang

Na telefonisch overleg hebben we mooie stalen ontvangen van het behang waar onze keuze naar uit ging

Snelle levering en goede service

goede producten, extra behang set erbij