Super, de keuze is misschien wel erg groot, maar precies gevonden wat ik zocht. Fijn dat het gratis verstuurd wordt en dag je er ook nog een behangsel bij krijgt. Top en snel geleverd

Snelheid, gratis verzenden, makkelijk sorteren van de soorten behang

Grote keuzes en goede service.

Snelle verwerking van bestelling en snel verstuurd.
Snel antwoord op mail.

Op retourformulier vermelden dat de afwikkeling van het terug storten van het geld binnen 2 weken geschiedt.

Prima!-snelle levering, gratis levering, gratis behangset, goede prijs!

Meijer

Normaal

Iets meer lijm meeleveren, was wel erg karig, kwam tekort

Meijer

Normaal

Links onder op het bestelde fotobehang is een relatief groot logo met merknaam o.i.d. te zien wat afbreuk doet aan het aanzicht. Dit was dus niet te zien op het plaatje op de website. Incomplete... Links onder op het bestelde fotobehang is een relatief groot logo met merknaam o.i.d. te zien wat afbreuk doet aan het aanzicht. Dit was dus niet te zien op het plaatje op de website. Incomplete informatie dus.

Ietsjes meer lijm meeleveren, kwam tekort.

Vind het vervelend als je behang terug stuurt dat je dan geen mailtje krijgt dat je retour ontvangen is door de behang webshop zelfs na bijna 2 weken nog niet en dat je dus ook nog geen geld op je... Vind het vervelend als je behang terug stuurt dat je dan geen mailtje krijgt dat je retour ontvangen is door de behang webshop zelfs na bijna 2 weken nog niet en dat je dus ook nog geen geld op je rekening hebt !!

Wordt wel vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon....

Sneller hun retour regelen , en mensen op de hoogte houden van het verloop van hun retour...

Via via de naam doorgekregen en een bestelling geplaatst

hoeveelheid aan producten

lengte patroon en verschuiving correct vermelden, staat er bij sommige niet op en op een van de bestelde rollen wad hij niet correct vermeld.

petra lambrecht

Voor de eerste keer in mijn leven heb ik behang opgehangen, op basis van tips van vrienden en het handige startersboekje bij mijn bestelling. Het vinylbehang met prachtige goudglans ging vlot tegen... Voor de eerste keer in mijn leven heb ik behang opgehangen, op basis van tips van vrienden en het handige startersboekje bij mijn bestelling. Het vinylbehang met prachtige goudglans ging vlot tegen de muren. Ik ben tevreden van het materiaal en het resultaat.

Hoge kwaliteit van de producten.

De behangersschaar was te bot.

Tevreden!

overzichtelijke website