Erg overzichtelijke site, zeer ruim assortiment.
Hetgeen ik besteld had is keurig geleverd, geen problemen met dit bedrijf gehad.

Erg scherp geprijsd en netjes dat ze er een behangsetje bij leveren.

Fijne en vlotte afwerking van de bestelling,vlug geleverd.

Het geleverd product is exact zoals het op de website staat.

Neen, doe zo verder

Goed.

Communicatie

marijke

Snelle levering en goede kwaliteit behang.

goede prijs kwaliteitverhouding

Evelyn

Duidelijke site !! betaalbaar vooral netjes , dat bij het behang een gratis behangetje basic werd bij geleverd !!! en snelle service!!

alles mooi duidelijk en goede kwaliteit!!
en snelle levering!!

Zeer snelle levering! alles gekregen zoals voorgesteld!

snelle levering

Duidelijke website om te bestellen.
Behangrollen waren zeer snel binnen. Netjes verpakt en met gratis behangset. Wat een service.
We hadden een rol over. Deze teruggestuurd. En geld...
Duidelijke website om te bestellen.
We hadden een rol over. Deze teruggestuurd. En geld terug ontvangen. Ook dat was zeer snel.

Snelle service.

Het was in het begin onduidelijk waar en hoe de overgebleven rollen terug gestuurd moesten worden. Als je dat kopje aanklikt krijg je, vind ik persoonlijk, niet de juiste uitleg. Na wat zoeken bleek... Het was in het begin onduidelijk waar en hoe de overgebleven rollen terug gestuurd moesten worden. Als je dat kopje aanklikt krijg je, vind ik persoonlijk, niet de juiste uitleg. Na wat zoeken bleek er dus een retourformulier te zijn. Maar daar kon je weer niet op aanstrepen dat je een rol over had. Dus heb ik dat met de hand erop geschreven. Misschien ook een idee om een retourformulier in de zending mee te sturen.

Lammerts

Supergoede ervaring. Levering prima. Wanneer je een rol over hebt kun je hem weer retourneren. Snel ook weer snel terug op de rekening.

Prima levering
Retourzenden snelle uitbetaling

Alles stipt en mooi geleverd

vlugge kosteloze levering, goede kwaliteit

Visschedijk

Hele fijne klantenservice , ze helpen je graag en artikelen retourneren is geen probleem.