Aangenaam en rustig kiezen - goed website

ruime keuze en interessante kortingen

Veronique Van Sas

Duidelijke website. Betaling verloopt vlot. Leuk dat je een behangsetje gratis krijgt...

To the point

Verander van koeriersdienst.
Versnel de levering. Waarom 4 dagen nodig om 1 rol behang te orderpicken en te versturen?

H

Heel veel keus, snelle levering, verschillende betaal methoden, ik vind het fijn als ik achteraf kan betalen nadat ik het product heb gezien en dat kan. Ook heb ik een gratis behangspullen ontvangen... Heel veel keus, snelle levering, verschillende betaal methoden, ik vind het fijn als ik achteraf kan betalen nadat ik het product heb gezien en dat kan. Ook heb ik een gratis behangspullen ontvangen bij mijn bestelling. Top!!

Veel keus

Geen.

betty

Was de 1e x bestellen hier maar een geweldig bedrijf. Behang was niet meer leverbaar en werd keurig gebeld en op tijd geleverd

Katja

Levering duurde lang en het behang was per meter ipv per rol dus helaas onbruikbaar stuk behang gekregen voor veel geld die niet te retourneren is. Is uiteraard mijn eigen domme fout maar bij... Levering duurde lang en het behang was per meter ipv per rol dus helaas onbruikbaar stuk behang gekregen voor veel geld die niet te retourneren is. Is uiteraard mijn eigen domme fout maar bij navraag ook geen enkele oplossing voor mijn probleem. Helaas pindakaas.

Waren snel met aangeven algemene voorwaarden om hun verantwoordelijkheid af te wenden. Prima alleen geen oplossing voorde klant

Calculator werkte niet vandaar zelf aantal 'rollen' berekend. Was helaas per meter.
Verzenden duurde meer dan de 5 werkdagen wat al lang is wanneer behang op voorraad is.

Goede snelle service!

Fijn dat er een behangsetje bij zit en behangplak.

Enige puntje was dat de plak niet geschikt was. Op het behang stond rechtstreeks op de muur lijmen maar dat werkte absoluut niet met die plak. Ik had gelukkig nog andere staan welke hier wel voor... Enige puntje was dat de plak niet geschikt was. Op het behang stond rechtstreeks op de muur lijmen maar dat werkte absoluut niet met die plak. Ik had gelukkig nog andere staan welke hier wel voor geschikt was.

Rita Adema

Prima snelle levering goede prijs

Snelle afhandeling retour rol

Arieli

Alles ging vlot

Kinderkamerbehanger

Mooi behang, goede kwaliteit. Bedrijf is goed bereikbaar voor vragen en heeft een snelle levering.
Aanrader.

Goede kwaliteit behang, prima prijs snel geleverd. Aanrader!