Snelle levering, mooi papier.

Dhadamus Benny

Correcte levering maar gratis behangset was niet volledig !

Snelle levering en ruime keuze

Gratis behangset zoals aangekondigd op de website ontvangen maar echter onvolledig, behangspatel was niet aanwezig. Als je dan iets gratis bijgeeft zorg dan dat het volledig is en dat je de klanten... Gratis behangset zoals aangekondigd op de website ontvangen maar echter onvolledig, behangspatel was niet aanwezig. Als je dan iets gratis bijgeeft zorg dan dat het volledig is en dat je de klanten geeft wat je beloofd!

Goed bedrijf, veel keus in behang.

Snelle levering.

Een groot minpunt is, dat als je iets terug wilt sturen wat niet bevalt, je zelf de dure verzendkosten moet betalen.
Ik heb bijna €13,00 betaald voor het terug sturen van 12 rollen behang,...
Ik heb bijna €13,00 betaald voor het terug sturen van 12 rollen behang, geen goede service vindt ik dat.
Dit zou wel een verbeter punt zijn, als je een order die niet bevalt, ook onbeschadigd en gratis kan retourneren!

Zéér positief
Mail omtrent levering en bestelling werd vriendelijk beantwoord
Levering en manier van verpakking was uitstekend

Ontvangst binnen de 3 kalenderdagen

Buenos Aires,Lima,La Paz ,Patagonië,Chili oa. torre del paine,Atacam-woestijn
enkel 1 foto van Machu Pichu in kleur
voor Europa geen fotobehang van Brussel

A. van Leeuwen

Ik ben super tevreden. Snelle levering, goede kwaliteit, ruime keuze, perfecte service.

Het leveren met gratis werkmaterialenpakket

Hoop

Snelle levering en deskundig en eerlijk advies aan de telefoon, als je nog wat vragen hebt.
Positief pluspunt: korting en gratis behangset met behanglijm.

Deskundig en eerlijk advies

Goed. Snelle levering en compleet

goede duidelijke website, makkelijk de juiste behanglijm erbij bestellen.

Snelle levering, mooi kwaliteit behang en goede service ('gratis behangsetje'!).

Service (bijv. Gratis verzending, chatfunctie, rollen retour sturen en gratis behangset)

Het uitrekenen van het aantal behangrollen heb ik met een tool gedaan op een andere website. Deze tool toevoegen?

Letterlijk deceptie. Levering heeft langer dan twee weken geduurd. Twee artikelen die ik besteld en betaald had zijn niet meegeleverd.

Tevreden klant

Snelle levering, behang van goede kwaliteit!

N.v..t