Monique verbeek

Positief

Overzichtelijk

Niets aan te merken!

F. Verheijen

Prima ervaring, doen wat ze beloven.

De graaf

Zeer goed

Perfect klantservice en afhandeling

Nvt

Snelle levering, mooi materiaal, goed ingepakt

We kregen gratis een behangset erbij, dat was heel fijn! Het behangpapier was deftig ingepakt

Misschien in de bevestigingsmail zetten hoelang het ongeveer zal duren eer dat het behangpapier geleverd wordt.

Keurig en op tijd geleverd. Ook erg vriendelijk met telefonisch contact.

Claudia

Snelle levering. Mooie producten. Calculator is onbetrouwbaar. Gaf aan 1 rol nodig te hebben, met een 2de als reserve kwam ik nog niet toe.

Meer onderscheid maken tss behangsoorte : woonkamer, (kinder)slaapkamer, .... types bvb klassiek, vintage, modern, ....

Ronja

Het behang werd snel geleverd. Terug sturen vond ik,vergeleken met andere webshops, wat omslachtig, met een formulier dat moest worden geprint vanaf de website. Behang kwam overeen met de... Het behang werd snel geleverd. Terug sturen vond ik,vergeleken met andere webshops, wat omslachtig, met een formulier dat moest worden geprint vanaf de website. Behang kwam overeen met de inschrijving. Minder met de afbeelding. Zouden van mij meer afbeeldingen bij mogen staan.

Ruime keuze en door de meegeleverde spullen kon ik gelijk aan de slag.

Retour vergemakkelijken.

Joko Services

Fijn bedrijf snelle levering en als je iets bent vergeten kan je bellen omdat door te spreken

Rita Van Strijdonck

Zeer positieve ervaring. Zowel levering als produkt waren Ok

Marianne van Geloof

Was verbaast over de grote collectie behang. Levering ging vlot en op afgesproken tijdstip.

Grote keuze, gunstige prijs, behangers set cadeau.