Daniel

Goede ervaring met de bestelling. Snelle levering en handig gratis behangsetje erbij. Ben erg tevreden.

Duidelijke uitleg van de producten en het gratis behangsetje is erg handig.

Rene'

Ik ben toevallig op de site terecht gekomen met google .ik was aan het zoeken naar behang dat we vroeger thuis hadden ,zag er goed uit dus ik dacht laten we eens kijken of ze het behang zoeken dat... Ik ben toevallig op de site terecht gekomen met google .ik was aan het zoeken naar behang dat we vroeger thuis hadden ,zag er goed uit dus ik dacht laten we eens kijken of ze het behang zoeken dat ik zoek.,en wat blijkt ze hebben het...perfect .Ik was al lang aan het zoeken dus had ik eigenlijk niet wat ik wou hebben .Ik had donker rood op de muur..

ze hadden wat ik zocht.

niks aan toe te voegen

Luppens Els

Op de site stond 2-4 dagen levertijd. Na 6 dagen heb ik uiteindelijk zelf gebeld. Ze wisten mij te zeggen dat ze aan het wachten waren op de leverancier van een bepaald behang. Ze hebben de... Op de site stond 2-4 dagen levertijd. Na 6 dagen heb ik uiteindelijk zelf gebeld. Ze wisten mij te zeggen dat ze aan het wachten waren op de leverancier van een bepaald behang. Ze hebben de beschikbare rollen diezelfde dag verstuurd en deze zijn intussen toegekomen. Op de andere helft wacht ik ondertussen al weer 9 dagen zonder nieuws!!

Dhaene nancy

Heel goed. Heb er naar gebeld en mvr heeft mij goed geholpen .
En gratis levering .

Ja krijgt nog extra erbij

Met levering van DHL liep het volledig fout.
Heb heel,lang moeten wachten

Anneke Gerrits

Perfect , prima levering, uitstekende instructies bij het behang mee gekregen

De uitleg bij het behang , de gratis behang kit , en lijm snelle levering

Eigenlijk kan ik niks aanmerken

Snelle levering, prima kwaliteit van behang

Prima, snelle levering

enorm aanbod

nvt

Vlotte levering

Op een gemakkelijke manier kan men rustig de tijd nemen om het behang te kiezen

Niet echt

Prima service
Prima producten

Ppzk

Perfect. Goed in prijs. Zeer snelle levering.

Prijs, snelle levering