Stafke

Prettig bedrijf om zaken mee te doen

Service

Vandebeek Sandra

Vlugge service en zeer tevreden van het behang...

Gennipvan

Geweldige ervaring alles ging heel snel van bestellen tot aan bezorgen. Kwaliteit van het behang was perfect zoals weergegeven op de site.

Overzichtelijk en ordelijk . Snelle afhandeling .

Geen verbeterpunten

Het behang was een heel stuk goedkoper dan in de winkel en op andere sites. Daarnaast krijg je ook nog gratis lijm en een behang setje kado, echt super!

Snelle levering, goede prijs, leuke gratis extra's.

richard Vuijst

Goeie en nette service.

Goeie informatie aangaande de verzending.

Controleren of de producten wel vlekkeloos zijn want de rollen die ik had ontvangen daar zaten grote vlekken in. Heb dus veel weg moeten gooien.

Inge

Perfecte communicatie. Behang was onvoorzien niet op voorraad, wij kregen gelijk een duidelijke persoonlijke (!) mail over de leveringstijd. En ons geluk, het was er nog eerder dan verwacht.... Perfecte communicatie. Behang was onvoorzien niet op voorraad, wij kregen gelijk een duidelijke persoonlijke (!) mail over de leveringstijd. En ons geluk, het was er nog eerder dan verwacht. Duidelijke uitleg over afmetingen en mogelijkheden met dit patroon

Prima. Snelle en correcte levering, degelijk materiaal.

Stevige verpakking

Guy Mannes

Positief

snelle levering

nihil

Uiterst tevreden. De levering was veel sneller dan verwacht en de rollen zitten netjes verpakt.

Om een specifiek behang te vinden is de zoekfunctie niet heel overzichtelijk.

Vs B

Na bevestiging van bestelling werd behang binnen 2 werkdagen bezorgd. Behang was goed verpakt. Niet beschadigd. Was wel beetje onze angst. Prima geregeld

Ruime keuze

Meer communiceren over voortgang