Amber

Mijn ervaring is niet heel erg goed, al zal dat vast incidenteel zijn geweest. Bezorging heeft meer dan een week geduurd omdat het geld niet overgemaakt zou zijn. Iets wat ik echter meteen na het... Mijn ervaring is niet heel erg goed, al zal dat vast incidenteel zijn geweest. Bezorging heeft meer dan een week geduurd omdat het geld niet overgemaakt zou zijn. Iets wat ik echter meteen na het bestellen had gedaan. Vind dit toch een beetje gek aangezien overboekingen tegenwoordig meteen (of na hooguit een dag) gepiept zijn. Verder zit er denk ik een foutje in de website want ik kon geen bank selecteren tijdens het betaalproces met IDeal. Hierdoor heb ik gekozen voor 'zelf overmaken', wat dus ook niet soepel ging. Uiteindelijke bezorging verder prima!

Ssnelle levering, mooi en kwalitatief behang

Nora

Ben super tevreden over de snelle service mooie behang en extra's.

Snelle afhandeling na contact en ontvangen van de bestelling.

Goed letten op de online bestellingen en betaling hiervan. Mijn bestelling was niet goed doorgekomen en moest lang wachten. Nadat ik contact had gezocht hierover had ik mijn product snel binnen.... Goed letten op de online bestellingen en betaling hiervan. Mijn bestelling was niet goed doorgekomen en moest lang wachten. Nadat ik contact had gezocht hierover had ik mijn product snel binnen. Groetjes Nora Andonian

Carola

Erg goed. Duidelijke website, scherpe prijzen en het behang werd snel thuisbezorgd. En er zat ook nog eens een prima gratis behangsetje bij :)

Duidelijk website, voldoende informatie.

N.v.t.

Snelle reactie op de bestelling en keurige aflevering

1ste best goed en snel verlopen

F.H de Jager

Voor de eerste keer, vorige week, op aanraden van onze dochter, jullie website bezocht en behang uitgekozen.
Site is duidelijk en overzichtelijk.

Na uitkiezen super snel in huis. Netjes ingepakt en (gratis) behangplaksel van goede kwalitijd.
Ook de borstels zijn erg handig.

Ook zeer prettig dat pakket getraced kan worden.

Geen extra verbeterpunten.

Snelle levering zeer tevreden

zeer tevreden

geen verbeterpunten

Marion

Prima. Goede prijs, geen verzendkosten hoeven betalen terwijl ik maar 1 rol bestelde en een gratis behangetje wat erg handig is. Via mail vrijwel gelijk netjes en correct reactie op mijn vraag.

Wilrik

Alleeeerst werd er pas na 6 dagen geleverd. Niet na 2-4 zoals op de site staat aangegeven .

Vervolgens 1 verkeerde rol geleverd. Geen reactie op mijn email. Moeten nabellen. Moet op eigen kosten retour sturen. Pas als het retour is wordt de juiste rol opgestuurd. Nu wel binnen 4 dagen??

Geef de levertijd correct aan op de site

Reactie Behangersbedrijf Veltenaar BV:

Beste Wilrik,
Beste Wilrik,
Allereerst onze excuses.....Vriendelijk dank voor uw review, even voor de duidelijkheid, u heeft de bestelling geplaatst op 25-05-2017, wij hadden landelijk een vrije dag ivm Hemelvaart.
Vrijdag de 26e mei waren alle fabrieken gesloten, vandaar dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen, wat betreft de levering van de verkeerde rol, dit is inderdaad fout, maar u hoeft niet de portokosten te betalen die u bij het postkantoor betaald, want dat hebben wij gezegd dat u deze terug gestort op krijgt uw rekening, wij hopen dat het behang vandaag uiterlijk maandag naar u verzonden word, zodat u kun behangen. Nogmaals onze excuses en waarschijnlijk de communicatie stoornis, Met vriendelijke groeten, fijn pinksterweekend en graag tot ziens. Bertina Veltenaar de Jong.