Bestellen via de website ging heel vlot ende bestelling werd vlot geleverd

Alles verloopt heel vlot en is zeer duidelijk

Super snel geleverd, alles netjes verpakt en prachtig behang! Het behang was in het echt mooier dan op de foto.

Snel en duidelijk.

Voor de tweede keer bij de behangwebshop besteld en erg tevreden. Wederom korting en snelle levering! Uitstekende service! Met name wat betreft de behang setjes die meegeleverd worden. Echt top!

Tevreden

.......

.......

D stam - vd spek

Alles was goed geregeld. Producten uit de outlet zagen er goed uit.

Leuke aanbieding van behang en snel geleverd

Jammer dat ze geen muur sjablonen verkopen, voor de rest geen verbeterpunten.

Alles pico bello!

Behangsetje...gratis bezorgen...fijn!

Geen.

Positieve ervaring

Heel veel keus in elke categorie. Makkelijk te bestellen. Snelle levering.

Knappe website, uitgebreid aanbod.

Snelle levering. Fijn dat het traject te volgen was, zo wist ik dat mijn bestelling geleverd was. Al was het bij de buren...

Mijn bestelling werd bij de buren geleverd en stond voor ontvangst aangeduid. Ik vernam dit via de info over het verloop. Zelf heb ik niet voor ontvangst geparafeerd, toch was mijn voornaam vermeld... Mijn bestelling werd bij de buren geleverd en stond voor ontvangst aangeduid. Ik vernam dit via de info over het verloop. Zelf heb ik niet voor ontvangst geparafeerd, toch was mijn voornaam vermeld bij een handtekening. De buren, waar het pak aan de deur werd gelegd, wisten ook van niks. Ik ben dan op zoek gegaan en heb gevonden... niettegenstaande deze manier van leveren, was ik blij dat ik kon behangen.