Vlotte, snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling!
Bovendien nog eens 10% korting bovenop!

zie hierboven

Top!

Super snelle levering!

Goorts

Levert met een goede prijs en geen verzendkosten

Gratis verzenden

M. Netten

Jullie zijn grote oplichters er zit kleurverschil in de delen van de fotowand. Patronen onderling kloppen helemaal niet. Jullie reageren hier niet eens op. Ik zal nooit meer bij jullie behang... Jullie zijn grote oplichters er zit kleurverschil in de delen van de fotowand. Patronen onderling kloppen helemaal niet. Jullie reageren hier niet eens op. Ik zal nooit meer bij jullie behang bestellen. M. Netten

De fotowand was afgeprijsd nu snap ik wel waardoor. Een afgekeurde partij die nooit verkocht had mogen worden.

Een verbeterpunt is WEL service verlenen. Wat moet ik nu met een gehele wand waar de afbeelding niet doorloopt zoals o.a. de zeelijn op twee plaatsen en kleurverschil in de verschillende delen?

Superservice! Snelle levering en bij vragen krijg je snel reactie.

Ik heb niet iedere keer een nieuwe behang borstel nodig. Misschien in plaats hiervan meer mesjes of korting op bijbehorende lijm?

Goede service
Zoals afgesproken credit nota ook netjes afgehandeld
Goed bezig

Advies

T. Kroeze

Snelle service en keurig verpakt. Zelfs de doos is super handig door de rol schoon- en recht onder het werkvlak te houden tijdens het plakken! Het extra pakketje dat wordt bijgeleverd is... Snelle service en keurig verpakt. Zelfs de doos is super handig door de rol schoon- en recht onder het werkvlak te houden tijdens het plakken! Het extra pakketje dat wordt bijgeleverd is super-handig. Verder is er ontzettend veel keus!
Dik tevreden dus!

De snelle levering en het extra pakketje met attributen zijn voor mij al meerdere malen doorslaggeven om hier te bestellen

Geen!

Nettie van der Horst

Uitstekend

super snelle service

geen op dit moment

Over het algemeen goede ervaring, met een klein verbeterpunt.

Gemakkelijk online te bestellen. Handig met uitreken tool voor aantal rollen.

Geen informatie over wanneer levering is van de producten, moest ik zelf over informeren. Behang werd na 3 dagen pas verstuurd, had verwacht dat dit sneller zou zijn/ sneller kon.

N.van der Meulen

Groot assortiment snelle levering