denolf franky

Fantastich

heel betrouwbaar en corect

AW te W.

Prima keuze, handige rekenhulp en snelle levering. Doen niet moeilijk over een retour

fam postel

Ondanks dat we een behang wilden ruilen voor fotobehang omdat we dit toch mooier vonden is alles helemaal goed gekomen, ik miste wel t behangzetje bij de eerste levering maar jullie hebben dit... Ondanks dat we een behang wilden ruilen voor fotobehang omdat we dit toch mooier vonden is alles helemaal goed gekomen, ik miste wel t behangzetje bij de eerste levering maar jullie hebben dit keurig na mijn belletje toegestuurd, het stond de volgende morgen al voor mijn deur, kortom helemaal top

de klantvriendelijkheid en de wil om de klant als koning te behandelen

geen.

R. Eikema

Zeer goede ervaring. Gemakkelijk een keuze via de website kunnen maken. De dag na bestellen is het artikel ontvangen.

Goede zoekfunctie. Duidelijk verhaal. Gemakkelijk.

Is prima zo.

Beste,

Afgelopen weekend heb ik blauw met witte sterren behand aangebracht.
De kwaliteit laat absoluut te wensen over.
Het behang is ontzettend kwetsbaar met beschadigingen...
Beste,

Afgelopen weekend heb ik blauw met witte sterren behand aangebracht.
De kwaliteit laat absoluut te wensen over.
Het behang is ontzettend kwetsbaar met beschadigingen tot gevolg en het blauw geeft zodanig af dat mijn handen dezelfde kleur aan hebben genomen.

Een compensatie zou op zijn plaats zijn.

Huub Tijsseling

1 maart besteld inmiddels 20 maart en mijn behand nog steeds niet ontvangen. Het zou 2 weken duren echter bijna 3 weken verder. Jammwr!

Overzichtelijk website

Als er vertraging is een mail sturen naar de klant met excuses evt iets om het goed te maken

M. Struijk

Heel blij met de service van Behangwebshop.nl!
Heel blij met de service van Behangwebshop.nl!
Wij hadden 3 rollen met print besteld. Ik werd gebeld dat de rollen van verschillende series waren met licht kleurverschil. Toen ik uitlegde dat ik de rollen snel nodig had heeft de mevrouw van behangwebshop dit opgelost: ze heeft naar de leverancier gebeld of die toevallig nog een rol van de ene of de andere serie hadden. Dat bleek zo te zijn en een dag later hadden we drie dezelfde rollen in huis. Nu een prachtige kinderkamer met vogeltjesbehang.
Bedankt Behangwebshop!!

Service

Ludmila

Heel goed ,

Sterke punt is dat er alles in het palet zit bij het product die je nodig hebt. Super!

w. donse

Zeer vlotte levering en na telefonische informatie duidelijke antwoorden gekregen

Alles was deudelijk op de wabsite

Nettie

Mooie duidelijke site

Veel keus

Levertijd!! Op woensdag besteld en zaterdag pas geleverd, dit vind ik lang duren en zal voor mij een reden zijn om de volgende keer bij een ander bedrijf te bestellen