Ilse

Veel keuze

Jacqueline Sanders

Behang voor een mooie prijs. Levering door Behangwebshop was snel maar bleef daarna lang liggen bij post nl. Mail gestuurd naar bws en hele snelle reactie en zij hebben voor mij nagevraagd bij post... Behang voor een mooie prijs. Levering door Behangwebshop was snel maar bleef daarna lang liggen bij post nl. Mail gestuurd naar bws en hele snelle reactie en zij hebben voor mij nagevraagd bij post nl waarom pakket dat nog lag dus dat vind ik wel top service.

Snelle reactietijd, goede prijs.

E.T Langhout

Zeer snelle service

Snelle service. Goede prijs.

Niet

Niek Niek

Prima, ben altijd vriendelijk te woord gestaan, wanneer ik nog wat vragen had.

Behulpzaam

Niet altijd even snel bereikbaar maar dit is niet storend.

anke raeijmaekers

Perfect! Snel besteld en geleverd, heel blij mee!

Snelle levering, duidelijke site.

We hadden de muur goed opgemeten, zelf gerekend en de tool ingevuld, maar kwamen toch een strookje van 10 cm behang tekort, wellicht door het patroon. De rekentool misschien nog eens bekijken? We hadden de muur goed opgemeten, zelf gerekend en de tool ingevuld, maar kwamen toch een strookje van 10 cm behang tekort, wellicht door het patroon. De rekentool misschien nog eens bekijken?

En zelf zou ik graag foto's van mensen willen zien die het behang ook hebben ipv alleen van de fabrikant.

WJ H

Prima en volgens afspraak

Levering volgens afspraak

Sem

Aanvinken van inclusief lijm veranderd niks op de bon en is vervolgens ook niet meegeleverd.

Snelle levering.

Het lijm vinkje doet niks

Liesbeth van der Heijden Mosch

Heel goed

Duidelijkheid

Heb ik niet

Janneke

Na een slechte ervaring gehad te hebben met een webshop uit Rotterdam ( waar je nooit moet bestellen) heeft deze webshop met medewerker Jordy mij uitstekend geholpen.

uitstekende service en luistert naar de klant om mee te denken in oplossingen, ik had namelijk haast bij het leveren van de order.

geen uitstekende service !!

Simone Goossens

Fijne snelle leverinf