Snelle levering, mooie kwaliteit!

Splithof

Het is 2x heel goed gegaan ziet er mooi uit op de muur.

Sneller service

Geen opmerkingen

Uitstekend

Snel

John van t Schip

De prijs van het behang is zeer laag. Ze haden leuke aanbiedingen. Als je belt voor info word je heel goed en vriendelijk geholpen. Vrijdag besteld en zaterdag in huis. Gratis behang zet en gratis... De prijs van het behang is zeer laag. Ze haden leuke aanbiedingen. Als je belt voor info word je heel goed en vriendelijk geholpen. Vrijdag besteld en zaterdag in huis. Gratis behang zet en gratis bezorgd. Website zit goed in elkaar en ziet er mooi uit.

Hele leuke vrouw helpt je aan de telefoon. Ze is duidelijk en snel en weet waar ze het over heeft.

Misschien wat filmpjes over hoe je moet behangen. Ik had foto steen behang gekocht en dat had ik nog nooit gebruikt.

Bakker

Goede service, snel geleverd en prima prijs voor dit behang

Maakt alles waar wat beloofd wordt op website

Ga zo door

Snel besteld via de webshop

Snelle reactie via de mail

Als er een voorstel gedaan wordt qua kleur wat bij een behang past, dan zou het wel fijn zijn als de kleur overeenkomt. Dit kwam het dus niet bij mijn bestelling, waardoor ik deze weer terug kon... Als er een voorstel gedaan wordt qua kleur wat bij een behang past, dan zou het wel fijn zijn als de kleur overeenkomt. Dit kwam het dus niet bij mijn bestelling, waardoor ik deze weer terug kon sturen en mij dit €6.75 kosten. Doe dan geen voorstel als u de juiste kleur niet heeft

Werd prettig geholpen door de klantenservice, en order plaatsen verliep makkelijk via de site

Klant vriendelijk en deskundig.

Ruime keuze en voor ieder budget is er wel iets moois te vinden! Levering was perfect op tijd, niets op aan te merken.

De ruime keuze in het assortiment

Website mag iets overzichtelijker (optie voor meer items op 1 pagina ipv steeds doorklikken naar volgende pagina en dan vergeten waar je gebleven bent). En bijvoorbeeld de optie om je favoriete... Website mag iets overzichtelijker (optie voor meer items op 1 pagina ipv steeds doorklikken naar volgende pagina en dan vergeten waar je gebleven bent). En bijvoorbeeld de optie om je favoriete behang aan te klikken zodat je ze kunt vergelijken. Op die manier kun je ze makkelijker naast elkaar zetten en kiezen.