Slechte ervaring. Bestelling en verzending gewoon goed. Het is helaas niet gelukt met het behang (zal zeker ook aan ons liggen), maar op vragen wordt gewoon niet meer gereageerd.

snelle verzending

graag fatsoenlijke antwoorden

Netjes afgehandeld , keurig afgeleverd op afgesproken levertijd.

Jan Bastiaansen

Eerste keer dat ik zaken met hun gedaan heb, maar het is goed bevallen alles was netjes op tijd en keurig aangeleverd

Snel in levering

Van de behangwebshop zelf: .. Wat betreft de bestelling van de PE 10-01-2.
helaas hebben wij net van ons centrale magazijn te horen gekregen dat er
een levertijd op is gekomen van 2...
Van de behangwebshop zelf: .. Wat betreft de bestelling van de PE 10-01-2.
helaas hebben wij net van ons centrale magazijn te horen gekregen dat er
een levertijd op is gekomen van 2 weken

Dus wel betaald, sindsdien niet meer gehoord. En die 2 weken zijn al lang om.

Ruim aanbod, overzichtelijk,zeer ruim aanbod

Duidelijke foto's van de producten, nodig voor juiste aankoop te doen

Aanbevolen. Alles prima in orde.

Professioneel

Niets op aan te merken

Positief respecteren hun beloften op de website.

Groot assortiment en snelle levertijden.

Na bestelling is er een korte tijd geen duidelijke info mbt de levering omdat zij daarvoor gebruik maken van NL Post.
De klant weet dat de levering binnen 3 werkdagen plaats zal vinden maar...
De klant weet dat de levering binnen 3 werkdagen plaats zal vinden maar kan dit niet onmiddellijk volgen.
Zelfs zodra de tracking werkt staat er slechts dat de bestelling in behandeling is maar niet wanneer deze geleverd zal worden.
Die informatie komt pas na een paar dagen.

Ik heb inmiddels 5 bestellingen geplaatst bij dit bedrijf.
Dit allemaal uiterst tevreden

Correcte levering, nog geen enkele fout gemaakt!
Altijd rollen van hetzelfde verfbad bij de bestelling!

Bij bestelling duurt het soms 1-2 dagen voordat je verdere informatie krijgt over de verzending/status.
Je krijgt wel direct een bestelbevestiging, maar geen inzicht op de verwerking van de opdracht/tijdsindicatie

Monika

Echt positieve ervaring , snel levering, goede kwaliteit van de materialen

snel levering, goede kwaliteit van de materialen

niet alles was super

Voor de eerste maal iets besteld en alles vlot verlopen en geregeld op Pc .Nog eens moeten mailen na 3 dagen nog
geen inlichting over wanneer juist de levering ging plaatsvinden .Beetje...
geen inlichting over wanneer juist de levering ging plaatsvinden .Beetje ambetant om thuis te moeten blijven ondertussen .Na mail alles goed verlopen en zoals voorzien verlopen .ondertussen gisteren nog rol papier bijbesteld
en nog niks van leveringsdag ontvangen

Iets duurder dan elders maar gecompenseerd door gratis verzendingskosten en gratis behangset

toch zo vlug mogelijk na bestelling op mail de ongeveer voorziene dag van levering te melden , dan betere planning
om thuis te zijn bij levering