Snelle levering. Alleen het gratis behangsetje werd niet meegeleverd.

Snelle levering.

Lever alle artikelen.

Luc

Snelle service en mooie producten

Er is van alles wat te vinden

Snelle levering, goede verpakking.

Harselaar

Order niet conform afspraak geleverd.
Wel adequaat gereageerd op mail hieromtrent.

Klantvriendelijk adequaat gereageerd

Adressering goed van ons pakket onvolledig, geen huisnr vermeld op pakket.
Nog nooit eerder meegemaakt met webshop bestellingen

Zeer tevreden

Keuze

Netjes en snel geleverd en bovendien met een gratis behangset

Ik zou graag verschillende behangsoorten naast elkaar willen kunnen zien. Ivm kleur. Wij hadden een druk bewerkt motief gekozen en zochten daar een effen tegenkleur bij. Dit lukte niet via de site... Ik zou graag verschillende behangsoorten naast elkaar willen kunnen zien. Ivm kleur. Wij hadden een druk bewerkt motief gekozen en zochten daar een effen tegenkleur bij. Dit lukte niet via de site zoals hij nu is. Daarom de effen rollen in een winkel gehaald

Zie punt 1

Potjeau Anita

Behangpapier besteld en wachten tot ze leveren ,Na een paar dagen nog geen bestelling gekregen .Ik stuur een mailtje met de vraag wanneer we onze bestelling mogen ontvangen .Reeds kort nadien krijg... Behangpapier besteld en wachten tot ze leveren ,Na een paar dagen nog geen bestelling gekregen .Ik stuur een mailtje met de vraag wanneer we onze bestelling mogen ontvangen .Reeds kort nadien krijg ik telefoon dat er al geleverd is op 1februari bij de buren .Na de bestelbon nog eens bekeken te hebben kwam ik tot de conclusie dat het pak weleens in nr 33 kon geleverd zijn inplaats van nr 3 .Bij navraag bij de nieuwe bewoners van nr 33 kon ik mijn bestelling meenemen .

Vlugge reactie

Een briefje achterlaten in de brievenbus wanneer het paket bij de buren geleverd is

Anno

Uitzoeken , bestellen , ontvangen en behangen. Precies zoals je het wilt. Prima ervaring dus.

Het klopt allemaal. Nergens onduidelijkheden of twijfel.

In de gratis behangset zitten twee borstels. Welke is voor het aanbrengen van de lijm en welke is voor het aandrukken van het behang?

Anna Koopen

Website ziet er mooi en duidelijk uit ?

Dat er stond levertijd 2 tot 4 weken en dat het met 2 dagen binnnen was waren wij daardoor erg verrast .?

Geen ?