Uitstekend

Makkelijk te bestellen .

Silvia

Ordered a wallpaper.

Wide range of selection.

More instructions like how to handle a "rapport" should be mentioned on the website.

Krechting

Positief.

Nee

Behang besteld voor kinderkamer. Tijdens de keuze speciaal gefilterd op vliesbehang, omdat we met andere soorten behang geen ervaring hebben. Toen het desbetreffende behangpapier geleverd werd,... Behang besteld voor kinderkamer. Tijdens de keuze speciaal gefilterd op vliesbehang, omdat we met andere soorten behang geen ervaring hebben. Toen het desbetreffende behangpapier geleverd werd, bleek het om vinylbehang te gaan ipv vliesbehang. Nogmaals gecontroleerd op de website, en er stond wel degelijk bij dat het vliesbehang was, wat dus in werkelijkheid niet het geval was. Klantendienst gecontacteerd maar nooit reactie gekregen. Info op website en dienst na verkoop werkelijk ondermaats.

Ellie Nobel

Keurig op tijd geleverd.

Kreeg er gratis een behangset en behanglijm bij geleverd.

Bestelling Keurig en snel geleverd

Liline Erdmann

Duidelijke site, snelle levering.

Ik heb een zeer goede ervaring met het bedrijf. Een overzichtelijke website, makkelijk te bestellen en binnen 3 dagen geleverd.

De zeer ruime keuze van producten,de 10% kassakorting en de gratis behang benodigdheden vond ik een sterk punt.

Ik kan er op dit moment geen bedenken.

Jan vanEgmond

Beantwoorde aan de verwachting

Grote keuze

Sven

Leuke webshop met veel keuze

Goeie website met voldoende informatie & handige berekeningsmodule voor aantal rollen behangpapier

Filtermogelijkheden voor types behangpapier niet zo duidelijk te vinden en groepering designs niet altijd correct