Grote keuze, snelle afhandeling

veel keuze, verschillende trends/stijlen

foto bij elke behang wat dit in een ruimte toont

Ingrid Dalemans

Ik ben niet tevreden. er wordt beloofd dat je er gratis behanglijm bij krijgt en die zat er niet bij. hierover gebeld op zaterdag en ze zouden hem pas op maandag opsturen, dan zou ik hem dinsdag... Ik ben niet tevreden. er wordt beloofd dat je er gratis behanglijm bij krijgt en die zat er niet bij. hierover gebeld op zaterdag en ze zouden hem pas op maandag opsturen, dan zou ik hem dinsdag hebben. het is pas dinsdag opgestuurd, waardoor ik het woensdag pas had. als ze een beetje hun best hadden gedaan, hadden ze het zaterdag meteen opgestuurd.
de informatie over het aantal rollen dat je nodig hebt klopt niet. ik zou 3 rollen nodig hebben zolgens hen, maar had er maar 2 nodig. 1 rol + 2 banen van de tweede rol. je kunt ze wel terug sturen, maar dat betaal je wel zelf.

opletten met inpakken, dat er ook alles in zit wat jullie beloven.
direct actie ondernemen als je een klacht krijgt en niet 3 dagen ermee wachten.
eerlijk advies geven over het aantal...
opletten met inpakken, dat er ook alles in zit wat jullie beloven.
direct actie ondernemen als je een klacht krijgt en niet 3 dagen ermee wachten.
eerlijk advies geven over het aantal rollen dat je nodig hebt, anders kun je het net zo goed zelf uitrekenen.

Helaas was het verkeerde behang geleverd, na contact met de klantenservice was dit snel opgelost, en kon ik snel de goede ophalen.

goedkoop, makkelijk

levertijd was langer dan op de webste aangegeven, en het verkeerde behang was geleverd

T.de wit

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed

Goede site
Goede levering

Louise Sleeuwenhoek

Bedankt voor de snelle service en keurig ingepakt.

Heel goed en snelle levering.

Petra

Goede prijs en snelle levering!!

Ursula hendriksen

Snelle levering.

Dinie

Uitstekend, makkelijk bestellen en correct ingepakt ontvangen. Mooi prijs kwaliteit verhouding.

Zie boven

Iets eerder melding wanneer we bestelling kunnen verwachten.

Nicole

Het behang is snel geleverd, alles is dus vlotjes verlopen.

Marco

Duidelijke foto's, toegankelijke website.

Snelle levering. Bestelde artikel voldoet ruimschoots aan de verwachtingen

Behang plaksel is bijgeleverd, maar wordt niet vermeld. Er wordt zelfs geadviseerd behang plaksel mee te bestellen.