Prima, lekker snel geleverd!

Op basis van deze ervaring(zonder problemen) geen dus.

Echt prima, geen bijzonderheden en mooie collectie

Het behang bleek nog mooier dan al gedacht :-)

Helaas kan ik hier nog niets over zeggen. Mijn bestelling zou 3 dagen geleden bezorgd moeten geweest zijn. Ik heb niets gekregen. Heb al naar verschillende diensten gebeld (postnl en behangwebshop).... Helaas kan ik hier nog niets over zeggen. Mijn bestelling zou 3 dagen geleden bezorgd moeten geweest zijn. Ik heb niets gekregen. Heb al naar verschillende diensten gebeld (postnl en behangwebshop). Maar niemand weet waar mijn pakje is. Ik had dit nochtans vrij dringend nodig! Wij zijn dus momenteel helemaal niet zo tevreden.

ruim aanbod en duidelijk aanbod

Betere en transparantere bezorgservice

Deze keer een late levering de 26 ste januarie besteld en tot op heden nog niets ontvangen slecht is dat we zelf een mail hadden gestuurd waar het bleef

meer communiceren als iets op de site staat 1 tot 3 dagen levertijd en als dat later word kan je ook mailtje sturen na de klant

Richard de Vries

Wat ze beloven maken ze absoluut niet waar. Op mails komt geen antwoord, telefoon wordt vaker niet dan wel beantwoord en de levertijd van 1 tot 3 werkdagen is een lachertje. Vandaag is dag 4 en weet... Wat ze beloven maken ze absoluut niet waar. Op mails komt geen antwoord, telefoon wordt vaker niet dan wel beantwoord en de levertijd van 1 tot 3 werkdagen is een lachertje. Vandaag is dag 4 en weet niet of het wel of niet verzonden is, want ik heb geen track & trace code ontvangen. Geen aanrader dus.

Leuke website.

Zie bovenstaande.

Zeer goede ervaring.

-goede communicatie naar klant

-misschien al aangeven bij het bestellen van het behang als de vooropgestelde levertermijn niet gehaald kan worden.

Bestelling behangpapier

snelle levering

Harkeboots

Duidelijke website
Makkelijk bestellen en razendsnel in huis !

De snelle levering

Ik kan niets verzinnen

Ik heb bij behangwebshop.nl een dure rol behang gekocht omdat ze hierop een mooie korting gaven. Het bestelproces was eenvoudig alleen het ontbrak aan duidelijke informatie over levertijd en de... Ik heb bij behangwebshop.nl een dure rol behang gekocht omdat ze hierop een mooie korting gaven. Het bestelproces was eenvoudig alleen het ontbrak aan duidelijke informatie over levertijd en de manier van leveren. In het algemeen een positieve ervaring.

Ze gaven korting op het product dat ik wilde hebben.

Ik heb een product besteld dat op voorraad was en daarom verwachtte ik dat deze of dezelfde dag, maar minimaal de volgende dag verstuurd zou worden. Dit was helaas niet zo en ik heb contact op... Ik heb een product besteld dat op voorraad was en daarom verwachtte ik dat deze of dezelfde dag, maar minimaal de volgende dag verstuurd zou worden. Dit was helaas niet zo en ik heb contact op moeten nemen om te vernemen wanneer de bestelling verzonden zou worden, met welke pakketdienst en of ik een track&trace code zou krijgen. Op dit punt schiet de informatievoorziening zeer tekort. Het is dat er korting werd geboden anders had ik zeker bij een andere webshop met betere informatievoorziening het product gekocht. Bij het PostNL pakketpunt heb ik mijn bestelling afgehaald. Dit was mogelijk zonder legitimatie en handtekening. Bij een bestelling van 200 euro verwacht ik dat er minimaal om legitimatie wordt gevraagd bij afhalen.