Twee keer besteld en zeker een aanrader. Snel in huis en bestelling verloopt duidelijk.

Snelle service en goede kwaliteit behang. Netjes verpakt ook.

Saenen F

Snelle levering , alles netjes ingepakt . En de gratis behangset was mooi meegenomen . Hartelijk dank hiervoor , prima service ;

hele goeie prijs ,kwaliteit

als je elk soort behang zou kunnen zien in een kamer , zodat je een beeld kan vormen van het resultaat . Zeker behang met een tekening .

Goedkoper dan andere sites, geen verzendkosten en gratis behangset!

Nee

Goede keuze! Behang besteld, snel ontvangen en we zijn blij met de kwaliteit. Prijs is ook prima.

Prijs / kwaliteit verhouding
Mooie keuze

Top !

Uitgebreid gamma en goeie prijs, overzichtelijke site

Geen.

Arno

Zeer hemakkelijk te bestellen en de volgende dag had ik het behang al in huis, super! En een gratis behangset erbij. Top service.

Snelheid leveren.
Goede kwaliteit behang.
Goedkoop.
Gratis behangset.

A. Ritmeester

Inmiddels hebben wij 2x bij behangwebshop.nl een bestelling geplaatst. De eerste bestelling was een aantal rollen behang welke gecombineerd zouden worden met behang van een andere leverancier.... Inmiddels hebben wij 2x bij behangwebshop.nl een bestelling geplaatst. De eerste bestelling was een aantal rollen behang welke gecombineerd zouden worden met behang van een andere leverancier. Helaas bleek dat andere behang uitgelopen te zijn en dus niet meer leverbaar.
Toen ik na bijna een week een mailtje stuurde naar Behangwebshop.nl met de vraag of ik nog een aantal rollen met hetzelfde badnummer kon bestellen werd ik snel teruggebeld. De vriendelijke medewerker wilde het badnummer (wat al in de e-mail stond) nog even valideren. Het badnummer kwam overeen met de rollen die de medewerker had opgezocht en de bestelling kon verder geregeld worden.

scherpe prijzen
goede / vriendelijke klantenservice

de rollen zouden iets beter beschermd verstuurd kunnen worden. De rollen zaten nu in de originele doos. De doos was dus niet helemaal vol waardoor de rollen konden bewegen in de doos. Hierdoor... de rollen zouden iets beter beschermd verstuurd kunnen worden. De rollen zaten nu in de originele doos. De doos was dus niet helemaal vol waardoor de rollen konden bewegen in de doos. Hierdoor beschadigen de randen van het behang gemakkelijk en beschadigde randen aan het behang levert onnodige frustratie op tijdens het plakken.

Snelle reactie toen mijn bestelling niet meer op voorraad was en ook niet meer geleverd kon worden.

Producten die niet meer te bestellen zijn verwijderen van de website.

Goede service