Anja

Heb een bestelling gedaan die tip top was. Ik wilde ook nog wat uitleg over lijmen en ik,kreeg daar snel een antwoord op. Super content en de prijs per rol was ook 5 euro goedkoper dan in een... Heb een bestelling gedaan die tip top was. Ik wilde ook nog wat uitleg over lijmen en ik,kreeg daar snel een antwoord op. Super content en de prijs per rol was ook 5 euro goedkoper dan in een bekende zaak in ieper.

De snelle respons op e-mails

M.Mulder

Als eerste complimenten voor de bijzondere collectie. Verder verliep de bestelling en bezorging perfect. Ook de manier waarop alles verpakt is vind ik geweldig en de service van de bijgeleverde lijm... Als eerste complimenten voor de bijzondere collectie. Verder verliep de bestelling en bezorging perfect. Ook de manier waarop alles verpakt is vind ik geweldig en de service van de bijgeleverde lijm en borstel is top. Dus bij deze alleen maar lof . Met vriendelijke groet ,
Monique Mulder.

Zie boven.

s. van impe

Veel keuze en snelle levering

Veel keuze
Gratis levering

mary de la fosse

Mooi behang vlotte bezorging

Volgende dag na bestelling in huis dat is wel zo prettig je kan gelijk aan de slag en er zijn veel soorten behang en benodigheden

Nee heb niks om te verbeteren

Netjes geleverd met een gratis behang en lijm set!

Britt

Goede en snelle levering, gratis spullen erbij om het behang ook daadwerkelijk op te hangen. Goed verpakt, prima prijs ook.

Goedkoop voor wat je ervoor krijgt, snelle levering, gratis extras.

Jos

Perfect. Snel geleverd incl korting gratis lijm en gratis behangset!

Snelle levering prima voor elkaar hier

Bregje

Goede service!

Duidelijke website, snelle levering.
Handig behangsetje gekregen bij de bestelling.

Super geholpen, kwam een rol tekort, zelfde batchnummer gekregen.

Service

Ik heb prinsessen behang besteld. ...maar ik heb nog steeds niets binnen! De website zegt levertijd 1-3 dagen, maar dat is reeds redelijk ruim voorbij!

Behang was goed vindbaar op de website (met keyword prinsessen)

De spullen (op tijd/of überhaupt) leveren :)