Zeer snelle en correcte levering

Cisse van gool

Accuraat,
Website : duidelijke uitleg stappenplan!

Snelheid ( ook op het (telefonisch) reageren van émails)!

Geen bijzonderheden!! Alles verliep naar wens!

Devogelaere Brigitta

Zeer snelle en correcte levering!

Ook de site is zeer klantvriendelijk en makkelijk in gebruik. Kortom toppie!

Positief

Veel keuze

Weinig aanbod en info over lijm

marja van huffel

Ik heb Designers Guildbehang per internet besteld en in Frankrijk laten afleveren. Alles is goed en snel gegaan. Het behang is nog niet aangebracht.

Snelle en duidelijke service !

Levering laat al 2 weken op zich wachten terwijl de levertermijn 1 - 3 werkdagen was.

Er wordt geadverteerd met rollen die over zijn due geretourneerd kunnen worden. Helaas kom ik er na de verhuizing achter nu ik de overgebleven rollen wil terugsturen dat behangwebshop hiervoor een... Er wordt geadverteerd met rollen die over zijn due geretourneerd kunnen worden. Helaas kom ik er na de verhuizing achter nu ik de overgebleven rollen wil terugsturen dat behangwebshop hiervoor een termijn van 14 dagen hanteert. Behangwebshop biedt helaas geen oplossingen, waardoor ik met teveel rollen zit (twv 100 euro). Slechte communicatie en helaas geen oplossing geboden.

Lagere prijs dan in de winkel

Duidelijker communiceren over termijn overgebleven rollen. Men beroept zich op de retourtermijn van 14 dagen maar op de site lijkt dit te zijn voor verkeerde/beschadigde bestellingen, of toch niet... Duidelijker communiceren over termijn overgebleven rollen. Men beroept zich op de retourtermijn van 14 dagen maar op de site lijkt dit te zijn voor verkeerde/beschadigde bestellingen, of toch niet tevreden klanten.

Wat een goede service! Snelle levering, behangsetje erbij geleverd en vooraf kun je via de calculatie uitrekenen hoeveel rollen je nodig hebt.

Snelle en correcte levering.
Er zat enkel geen behanglijm bij terwijl dit wel op de site stond aangegeven.

Buiten dit een prima product.

Goede ervaring, snelle levering van mijn bestelling.

Overzichtelijke website, duidelijke informatie, snelle levering.

nvt