Ik heb tweemaal een bestelling gedaan; telkens op zondagavond besteld. Eerste bestelling werd pas vrijdag geleverd, de volgende bestelling werd dinsdag al geleverd.

ik heb het produkt nog niet gebruikt.

Kristof rogiers

Fantastisch

Goede prijzen , snelle levering en goede kwaliteit!

Was de eerste keer dat ik hier iets bestelde. Bestelling ging vlot en levering was correct, maar het zou wel handig zijn mocht ik op voorhand de dag van levering kennen of nog beter: de dag van... Was de eerste keer dat ik hier iets bestelde. Bestelling ging vlot en levering was correct, maar het zou wel handig zijn mocht ik op voorhand de dag van levering kennen of nog beter: de dag van levering zelf kiezen.

Fantastisch goed geregeld, fijn dat er hulp stukken bij zitten.

Op tijd geleverd

Eline De beleyr

Mooi behang

Behand besteld dat twee dagen later geleverd zou worden. Ik zou een mail krijgen om deze te traceren. Ik kreeg geen mail, bleek dat het niet was opgestuurd. Kon ik even goed naar de winkel gegaan... Behand besteld dat twee dagen later geleverd zou worden. Ik zou een mail krijgen om deze te traceren. Ik kreeg geen mail, bleek dat het niet was opgestuurd. Kon ik even goed naar de winkel gegaan zijn.

Prima service, alles snel en zonder problemen geleverd. Toen ik me vergist had met een bestel nr was de medewerkster zo vriendelijke en accuraat om dit te verhelpen.

Fijn dat je even kunt overleggen.

Nee

Levering duurde langer dan gedacht.

Leuk dat er toolsvoor behangen meegeleverd worden.

Geschatte leverd tijd aangeven

Mirelle Zwetsloot

Prima. overzichtelijke site. Prettig telefonisch advies.

Prima!

Fijn dat je geen verzendkosten betaalt (voor als je hebt misgeteld bij het aantal rollen)