Alex

Ben zeer tevreden met hun service top 10 steren

Alles gewoon top

Verbeterpunten zijn het niet ze doen het best

Jette

Ik had geen ervaring met behangwebshop.nl maar kwam t toevallig tegen op internet. Snelle levering , top dat er een behanplakset bij zit.je kunt direct aan de slag

behangplakset bijgeleverd was erg fijn!

Weet ik eigenlijk niet.bij mijn bestelling was t top!

p gr

Geen mening

nee

nee

N. Nirmowidjojo

Super goede afhandeling!

Zmyslony Viviane

Goede service , stalen werden dadelijk verstuurd!! Voor mij mochten deze iets groter geweest zijn , ma heb me kunnen behelpen .

Het gratis behangerspaket vind ik zeker een pluspunt ?? En gratis verzendingskosten trekt toch ook aan ?

Ik zou het niet weten !!

Mossel/velting

Product klopt met foto van de site.

Goede verpakking

Ik had fotobehang bestaande uit set van 4 banen. Het zou zeker een pluspunt zijn als de banen genummerd zijn en aangegevn wordt war de bovenkant is. Dit ivm grove struktuur fotobehang erg slecjt te... Ik had fotobehang bestaande uit set van 4 banen. Het zou zeker een pluspunt zijn als de banen genummerd zijn en aangegevn wordt war de bovenkant is. Dit ivm grove struktuur fotobehang erg slecjt te zien.

Als ik wat had ontvangen. Graag een reactie als iets verzonden wordt. En tijdig laten weten als iets langer duurt niet mensen zelf laten bellen

Bernard middelkamp van Liever Anders

Prima webshop en Hulp bij leveren van een alternatief toen eerste keus niet leverbaar was.... erg jammer was dat op elke rol een rare zwarte lijn zat. Een rare productie fout die nu op mijn muur... Prima webshop en Hulp bij leveren van een alternatief toen eerste keus niet leverbaar was.... erg jammer was dat op elke rol een rare zwarte lijn zat. Een rare productie fout die nu op mijn muur zichtbaar is.

Snelle service bij aanpassen bestelling

Verwijderen niet meer leverbare producten van de website. En leveren van behang zonder rare productie fouten erop. 5 rollen behang die ik had gekocht vindt ik serieus geld.

Prima levering

Ik krijg wat ik bestel, en mooi op tijd.