Snelle levering, ruime keuze

Foute levering snel hersteld

Marije

Snelle levering maar 1,5 week geleden een mail gestuurd met een vraag of het retour sturen ook wat langer mag duren omdat de muur die wij gaan behangen nog niet gestuukt is . Het behang is namelijk... Snelle levering maar 1,5 week geleden een mail gestuurd met een vraag of het retour sturen ook wat langer mag duren omdat de muur die wij gaan behangen nog niet gestuukt is . Het behang is namelijk een stuk donkerder dan verwacht. Wij willen daarom waarschijnlijk maar 1 muur ipv 2 behangen. En dan hebben we twee rollen over. Helaas tot op heden nog geen reactie ontvangen.......

Carolien de Cort (carolienfargher@gmail.com)

De service was echt heel erg goed, super vriendelijk mevrouw aan de telefoon toen ik een vraag had na het plaatsen van mijn bestelling en trouw aan haar woord.

Ik heb al eerder behang...

Ik heb al eerder behang besteld en dat was van super goede kwaliteit, helaas mijn laatste aankoop werd door mijn schilder beschreven als een 'natte krant'. Het was heel erg moeilijk om aan te brengen, de donkere kleur verdween gedeeltelijk en de benanger heeft een lap moeten gebruiken om verdere beschadiging toe voorkomen dan een schraper die normaal gesproken word gebruikt.

In het daglicht zijn de naden ook heel erg zichtbaar. Ik wil hier ook graag aan toevoegen dat ik een professional heb gebruikt die ik al eerder heb laten behangen tot grote tevredenheid, dus dit lag echt aan de behang kwaliteit.

goede customer service

echt slechte kwaliteit van het behang. Misschien moet op de site worden toegevoegd dat dit behang erg moeilijk is om aan te brengen oid?

Marian

Duidelijke omschrijving, schappelijke prijzen en supersnelle levering. Erg fijn dat je van het hele proces op de hoogte blijft, vanaf bestelling tot aflevering. Ook leuk dat je een behangsetje erbij... Duidelijke omschrijving, schappelijke prijzen en supersnelle levering. Erg fijn dat je van het hele proces op de hoogte blijft, vanaf bestelling tot aflevering. Ook leuk dat je een behangsetje erbij krijgt.

De supersnelle levering, behangsetje bij bestelling, het informeren over de status van de bestelling.

heel klein puntje: het behang dat ik heb gekocht toont op de foto meer blauw dan grijs, in werkelijkheid is het grijzer. Dat zou nog vermeld kunnen worden maar is ook wel in een review te lezen.

hessing

Zeer verassend om online een breed scala van behang te kiezen.
Snelle levering.
En zelfs benodigdheden gratis bij bestelling.
En geen leverings kosten.
Toppie

ja het complete pakket .
Kan zo gaan behangen.

nee

Denise berkel

Supervriendelijj en correct ! Een verademing!

Meedenken en vriendelijkheid

Nee

S. De Bruijn

Snelle levering.
Fijn dat er een filter is om specifiek behang te zoeken, zoals bij ons vinylbehang.

Het filter om je keuze specifiek te kunnen maken, zoals welk soort behang, voor welke doelgroep en selecteren op prijs.
Erg fijn!
En uiteraard de gratis behangset bij je levering.

Eerste keer besteld en prima bevallen.

Korting op behang gekregen die ik nergens anders zou hebben gekregen op andere sites.
Kon overgebleven rol terugsturen.

Van Bree

Durfde het niet aan om behang online te bestellen, door de goede beoordelingen toch gedaan. Uitermate tevreden! Bedrijf is telefonisch goed bereikbaar en medewerkers behulpzaam en vriendelijk. Zeker... Durfde het niet aan om behang online te bestellen, door de goede beoordelingen toch gedaan. Uitermate tevreden! Bedrijf is telefonisch goed bereikbaar en medewerkers behulpzaam en vriendelijk. Zeker een bedrijf om in gedachte te houden als je weer moet behangen.

Telefonisch zeer goed bereikbaar. Vriendelijke medewerkers en snelle goede levering.

Sabrina

Het beang wat ik heb besteld is netjes en snel geleverd de rollen zaten goed verpakt en ik kreeg er zelfs een behang setje bij.
Ze waren het voordeligste maar dat merk je zeker niet aan de...
Ze waren het voordeligste maar dat merk je zeker niet aan de service. Ik zou er zeker nog eens betestellen en raad de site/winkel dan ook van harte aan.

Snelle en nette levering, goeie prijzen