Marie-Louise Leemans-Marijnissen

Goede communicatie

klantvriendelijk,

G. Smit

Top levering!

Snel geleverd en zorgvuldig en ingepakt

nadine goovaerts

Heel content

Allens oke

Ada van Riessen

Snel en correct.

Snelle reactie op vragen en bestellingen.

—

Deborah Van zanten

Top, super snelle levering, netjes verpakt

Alles

Y.C.W.F. Barto van Amerongen

Bizar slecht. Behang is nooit geleverd. Onvriendelijke eigenaresse en zoon. Na een jaar bellen en mailen waar geen respons op terug kwam en we alleen onvriendelijk werden behandeld eindelijk ons... Bizar slecht. Behang is nooit geleverd. Onvriendelijke eigenaresse en zoon. Na een jaar bellen en mailen waar geen respons op terug kwam en we alleen onvriendelijk werden behandeld eindelijk ons geld terug gestort gekregen. Ik raad niemand dit bedrijf aan!

Zeer Onvriendelijk zijn, afspraken niet nakomen, associaal behandelen van de klant.

Vriendelijkheids cursus!

Reactie Behangersbedrijf Veltenaar BV:

Beste Barto,
Beste Barto,
Hartelijk dank voor uw feedback, we vinden het jammer dat u het zo ervaart, zodra een pakket is afgeleverd en voor getekend is het voor ons ook een lastige situatie als u dan aangeeft niks ontvangen te hebben. PostNL heeft hier ook onderzoek naar gedaan en de handtekening overlegd. Ondanks dit hebben wij toch besloten om uw geld terug te storten en de zaak op te lossen in uw voordeel.

Jolanda Mons

Fijne ervaring.! Had wat vragen per mail. Gelijk antwoord en nagekeken en uitgezocht wat ik wilde.

Goede communicatie per mail!

Niets

Leonie

Goede kwaliteit, snel geleverd

netjes verpakt, snel geleverd

behang was afgegeven bij de buren zonder dat ik daar een bericht over had gekregen.

Dario

Altijd positive ervaring met deze webshop

Geen verzendkosten
Zorgvuldig ingepakt
Goede prijzen

Eigenlijk geen

Corinda

Super goed geholpen

Veel keus en de behangboeken mochten mee naar huis om rustig te kijken. Super fijn dat dit kon.

Geen, tevreden. Ben hier al vaker geweest.