Anneke

Snelle levering en prima behang!

Top

Alles volgens het boekje

Dierckx Liliane

Zeer vriendelijk en gemakkelijk online bestellingen doorgeven.

De eerste keer dat ik een bestelling gedaan heb was deze zeer vlug geleverd.

Misschien toch de klanten op de hoogte brengen als de producten later geleverd worden als doorgegeven is.

Kelly Gibbs

Snel, correct, ruime keuze wat wil je nog meer?

GOED SNEL VRIENDELIJK

Elsbeth

Voor het eerst behang besteld, snelle service en goede kwaliteit. Ook prettig telefonisch contact gehad met adviezen en proefstaaltjes opgestuurd gekregen!

Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon

Bestelling goed en snel afgehandeld. Ook de klacht m.b.t. fout in het bestelde behang is zonder problemen goed en snel afgehandeld. Zeker een zaak waar je zonder problemen je bestelling kan... Bestelling goed en snel afgehandeld. Ook de klacht m.b.t. fout in het bestelde behang is zonder problemen goed en snel afgehandeld. Zeker een zaak waar je zonder problemen je bestelling kan plaatsen. Contact was zeer vriendelijk.

Een zaak waar je nog als klant wordt behandeld

Het was de eerste keer dat ik iets bestelde. Het is allemaal netjes afgehandeld.

Snelle afhandeling van de bestelling en het extra's wat je er gratis bij krijgt vind ik een pluspunt.

Ik zou het niet weten. zo doorgaan.

Ingelbrecht Christine

Zeer vlotte afhandeling. Zeer vriendelijk aan de telefoon.
Zeer vlotte afhandeling. Zeer vriendelijk aan de telefoon.
Jammer dat de kwaliteit van het behang (papierbehang voor de kinderkamer) iets minder is :( Ik zou in het vervolg enkel nog voor vliesbehang kopen.

Joke

Onlangs hebben wij behang besteld. Dit hebben wij in goede orde ontvangen. Prima website.