Zep

Wij zijn tevreden over de snelle levering van het behang en de prijs/kwaliteit verhouding. Het behang is boven verwachting mooi, het is prachtig! Ik ga er elke dag van genieten en we krijgen veel... Wij zijn tevreden over de snelle levering van het behang en de prijs/kwaliteit verhouding. Het behang is boven verwachting mooi, het is prachtig! Ik ga er elke dag van genieten en we krijgen veel positieve reacties. Ik ben er helemaal blij mee!

Ruime keuze, goede prijs!

Ruime keuze!

Tip: ik heb het wolkenpapier gekocht als accentmuur. Voor de andere muren zocht ik een neutraal papier die erbij past. Dat heb ik niet besteld op jullie site omdat ik geen 'match' vond. Past het bij... Tip: ik heb het wolkenpapier gekocht als accentmuur. Voor de andere muren zocht ik een neutraal papier die erbij past. Dat heb ik niet besteld op jullie site omdat ik geen 'match' vond. Past het bij elkaar, zelfde structuur, ....? Tip: bijpassend behangpapier voorstellen bij papier met een dessin.

Top!

Mooi kwaliteit behang en snelle afhandeling en juiste informatie.

Heel goed

snelle levering! set gratis bij behang, heel handig, je hebt alles meteen bij de hand!

Peter Leiendecker

Dat is wisselend op 5 juli behang besteld levertijd 2-5 dagen naar 10 dagen telefonisch contact opgenomen met het bedrijf niet correct behandelt keken wel naar de bestelling ik moest maar wachten de... Dat is wisselend op 5 juli behang besteld levertijd 2-5 dagen naar 10 dagen telefonisch contact opgenomen met het bedrijf niet correct behandelt keken wel naar de bestelling ik moest maar wachten de fabriek moest het leveren ik vroeg wanneer denkt u dat het is kreeg als antwoord ik moest maar wachten, zodra het binnen kwam werd het toegestuurd.
Ik had op z'n minst verwacht dat ze zouden informeren bij het fabriek wanneer ze het konden verwachten maar dat deden ze niet. Paar dagen gewacht toen heb ik een mail verstuurd dat ik mijn geld terug wilde en de bestelling wilde annuleren.
Kreeg de volgende dag een mail terug dat het behang onderweg was en dat het meteen vanaf de fabriek doorgestuurd ging worden dat is ook gebeurd kijk dat is de service die je verwacht dus ik ben wel tevreden maar niet van het telefonisch contact.
Groet Peter.

Herstellen van de service

Meer klantvriendelijkheid bij het telefonisch contact, en meer service.

j. bergman

Prima !!!! Erg tevreden.

Ben zeer tevreden, leuk dat er een behangsetje meegeleverd wordt. Goed behang, klopt met de foto op de site. Kortom een aanrader.

Niets.

Prima en snel!

Snelle levering, goede kwaliteit! Ruim 3 jaar terug behang besteld voor de babykamer. Nu hetzelfde behang bijbesteld en geen kleurverschil!

Snelle levering en goede kwaliteit van het behang

Renske

Hele vlotte levering. Wat een fijn gebaar om een behangsetje mee te sturen!