1 bestelling voor behang gedaan. prima aangekomen en fijn dat de vierkante meters via de website kon worden berekend

Leuk zo'n gratis behangset.

X

Mevr v Welzen

Mijn ervaring had ik al toen mijn dochter haar behang bij jullie had besteld, begin dit jaar. Super kwaliteit, mooi ingepakt en goede bezorging, daarom heb ik mijn behang ok bij jullie gekocht,... Mijn ervaring had ik al toen mijn dochter haar behang bij jullie had besteld, begin dit jaar. Super kwaliteit, mooi ingepakt en goede bezorging, daarom heb ik mijn behang ok bij jullie gekocht, en het staat prachtig, echt zo mooi. Ik geef jullie naam ook zeker door aan andere mensen.

Dat het product ook heel erg mooi is, waar naar je geld

Ik zou zeggen, ga zo door.
En als ik weer behang nodig heb dan zeker weer bij jullie.

Neurink

Je moet hier wel heel veel geduld hebben

Ze verkopen mooi behang

Ze informere heel slecht over levertijd en sturen dan vervolgens het verkeerde toe. Dan vragen ze of ik het terug wil sturen en de verzendkosten voor wil schieten. Het doet mij denken aan keuken... Ze informere heel slecht over levertijd en sturen dan vervolgens het verkeerde toe. Dan vragen ze of ik het terug wil sturen en de verzendkosten voor wil schieten. Het doet mij denken aan keuken tafel handel. Je maakt een mooie site. Mensen bestellen en betalen en vervolgens bestel je bij de leverancier en maakt er leuke winst op.

!

Lage prijs en snelle levering!

Perfect en snel

Makkelijk en snel!

Ik vond het fijn eerst een staaltje toegestuurd te krijgen. ook vond ik het toevoegen van een gratis behangset, behanglijm en geen verzendkosten echt een pre ten opzichte van andere aanbieders!

?

Gemakkelijke webshop met héél veel keuze!

Gebruiksvriendelijke website. Héél veel keuze uit behangpapier waar iedereen wel iets leuks vindt.
Gemakkelijk dat het aantal rollen berekend wordt.

Heel goed, veel keus, prima verpakt

Prettige site

Neuink

Tot nu toe rond uit slecht

Mooie site

Volgens mij verkopen ze vanaf de keukentafel. Er wordt niet geleverd en geen info verstrekt. Uiteindwlijk wordt het verkeerde geleverd of ik het aub terug wil sturen. Mijn behang zal met een paar... Volgens mij verkopen ze vanaf de keukentafel. Er wordt niet geleverd en geen info verstrekt. Uiteindwlijk wordt het verkeerde geleverd of ik het aub terug wil sturen. Mijn behang zal met een paar dagen komen. Dat was dinsdag en het is nu vrijdag.
Omdat ze geen antwoordnummer hebben moet ik echter wel de verzendkosten van het verkeerde behang voor schieten. Nu twee weken later heb ik nog steeds nils