Super, Top! !! Het behang zit er strak op, snelle reactie, snelle levering.

joris

Snelle en correcte levering

Duidelijke website, snelle levering, handig per rol te bestellen, extra pakket met lijm is ook handig moet je niet meer gaan kopen

Eventueel grotere foto's, afbeeldingen van het behang

Super snelle levering. Ik ben zeer tevreden van behangwebshop.

Bestelling behang

Fantastisch

op en top service ! ik vind het super dat er ook een pakketje met materialen in het pakket zit, zodat je meteen kunt behangen.
alles is netjes verpakt. top!

bescherming van de uiteinde van de rollen toevoegen in het pakket ivm beschadiging bij vervoeren.

Eerste behangpapier ervaring, niet de laatste!

Wim Dovianus

Geen alleen behang gekocht en dat ging goed.

M.boom

Heel prettig. Snelle levering en afhandeling. Is een aanrader

Ruim assortiment. Keus voor iedereen.. duidelijke site en overIchteliijk... en ook nog een gratis behangset bij je bestelling. Helemaal.mooi

Volgens referenties op website , is het inderdaad een goed, betrouwbare webshop met zeer veel aanbod.

produkt erg goed verpakt!

Eric

Het gemak van thuis op de bank een behangetje uitzoeken. En niet veel later wordt het behang keurig geleverd voorzien van een handige werkset. Inmiddels zit het behang op de muur en heb ik dankbaar... Het gemak van thuis op de bank een behangetje uitzoeken. En niet veel later wordt het behang keurig geleverd voorzien van een handige werkset. Inmiddels zit het behang op de muur en heb ik dankbaar gebruik gemaakt van het meegeleverde gereedschap.

Goede levering.