m den adel

Heel goed, ik had over de info van patroon verloop gelezen.
Dus 1 rol tekort gebeld zeer vriendelijk geholpen en vertelt wat ik moest doen om hetzelfde batsnr te krijgen.

Vriendelijkheid en door eigen fout nog vriendelijk blijven.

Dat is een zeer sterk punt.!!!!!!!!!!!

Goede ervaring! Fijn dat je gratis een behangset én behanglijm erbij ontvangt!

Fijn dat je gratis een behangset én behanglijm erbij ontvangt!

Snelle levering, mooi behang

Goede verpakking, goede service, snelle levering,...leuk dat je er de juiste behanglijm en een gratis behangset bij krijgt :)

Bestelling plaatsen en ontvangen verliep prima!

Genoeg keuze mogelijkheid. Goede kwaliteit behang en fijn een extra pakket met benodigdheden.

Vaak zie je dat bedrijven zelfs de dag na bestelling leveren dat zou helemaal fijn zijn.

Meike

Ik ben zeer tevreden. Goed service en veiendelijk contact! Mijn bestelling werd snel geleverd!

Het gratis Versand naar het buitenland, gratis Versand van "proefstukjes" en het mede leveren van het behangset

Wij hadden nog nooit behang online besteld dus was dit voor ons een nieuw avontuur . deze site was er goed voorzien in alles wat we zochten en waren duidelijk hoe je kon bestellen .Ik raad iedereen... Wij hadden nog nooit behang online besteld dus was dit voor ons een nieuw avontuur . deze site was er goed voorzien in alles wat we zochten en waren duidelijk hoe je kon bestellen .Ik raad iedereen aan zeker een kijkje te nemen , niet duur en snelle levering :D

Astrid

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit. Fijn dat je er gratis behangset bij krijgt!

Prima service en levering zoals afgesproken.

Itske Horn

De rekenhulp is prettig. Bij mij viel die ruim uit maar liever dat dan net te krap.
De foto's op de site waar het behang in een kamer hangt met meubilair heeft bij ons de doorslag gegeven.

Het reliëf in ons behang stond omschreven bij de reviews. Ik zou het goed vinden als dat ook bij de omschrijving van het behang stond. Op de foto is dat vaak niet goed te zien en van een review wil... Het reliëf in ons behang stond omschreven bij de reviews. Ik zou het goed vinden als dat ook bij de omschrijving van het behang stond. Op de foto is dat vaak niet goed te zien en van een review wil ik liever niet uit gaan.