Goede ervaring is tweede keer al dat ik hier besteld heb

Prima, jammer dat de bijgeleverde set niet compleet is.

Prima te doen. Behang goedkoper dan in de winkels en snelle levering. Echter er wordt verteld dat er bijbehorend een setje accesoires bij zit om te kunnen behangen. Nergens meer naar gekeken dus... Prima te doen. Behang goedkoper dan in de winkels en snelle levering. Echter er wordt verteld dat er bijbehorend een setje accesoires bij zit om te kunnen behangen. Nergens meer naar gekeken dus (alleen of het behang klopte met de bestelling)
Op moment dat er behangt gaat worden (niet door ons zelf) blijkt dat er geen behangkwast bij zit. Konden dus alsnog met spoed naar de winkel, die pas overigens om 09.00 uur open ging en onze behanger er al was om 08.00 uur.
Hadden ook beter kunnen opletten natuurlijk. Maar omdat wij zelf niet behangen hier dus niet op gelet. Gingen er van uit dat het een compleet setje was waar je mee aan de gang kon.

Complete set (met kwasten en al) bijleveren.

Positief, duidelijke website. Goede prijs kwaliteit verhouding

Als zeer positief en klantvriendelijk, doe zo voort

Ze maakten geen enkel probleem bij het : verkeerdelijk behang, het verkeerde komen ophalen en 2 dagen nadien was het goede al geleverd. Proficiat goede service

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van het bedrijf, zeker nu er iets fout gelopen was. Het bedrijf heeft dit zeer correct recht gezet.

Snelle levering mooie behang !

Perfecte levering

goede prijs snel geleverd veel keus

bij twijfel mms een paar stalen opvragen

pascal

Een zeer goede prijskwaliteit verhouding en een snelle en correcte levering

snelle en goede levering en van prima kwaliteit

doe zo verder

Mandy

Heb voor het eerst behang besteld maar is mij goed bevallen.

Het was heel fijn dat het behang pakket en lijm was bijgeleverd,zo kun je gelijk aan de slag!

Oke

het behang was in werkelijkheid anders van kleur dan op de site te zien was! Jammer want daardoor hebben wi het retour gedaan.