Anna

Fantastisch! Donderdagavond Fotobehang besteld en maandag al binnen! En het is werkelijk prachtig!!! Zeer goede kwaliteit! En goed betaalbaar!

Goede kwaliteit en niet duur! Snelle levering! Juiste service producten (gratis lijm en tools bij de bestelling, alles compleet)

Een internetlink start to finish: hoe moet ik behangen! of behangtips bijleveren bij product.

M van der Linden

Deze is erg positief, omdat wij niet zeker waren over een kleur van een behang hebben we contact opgenomen via de email de volgende dag was de email beantwoord en de dag daarop lagen er stukjes... Deze is erg positief, omdat wij niet zeker waren over een kleur van een behang hebben we contact opgenomen via de email de volgende dag was de email beantwoord en de dag daarop lagen er stukjes behang door de brievenbus!! Mooier kan het niet!!

Snelle contact en het toesturen van monsters van het behang en advies!

Ga vooral op deze manier door!!

Twee maal behang en lijm besteld.

Fleur Wets

Tot hiertoe heel ontevreden! Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen!

Overzichtelijke website met meteen de juiste aangeprezen producten om te behangen. Makkelijk om te bestellen.

De levering. Totaal ontevreden!

Valerie

Behangpapier gekocht.

Gratis behangset!
Vlotte bestelling, betaling, levering.

Website is moeilijk. Ik ken de merken van behangpapier niet. Gelukkig kan je ook via thema kiezen.
Behangerslijm ook gratis voorzien. Meer interieur voorbeeld op website. Zodat het behang ook in een ruimte te zien is.

Marieke

Mooie webshop met duidelijke zoekfunctie en veel keuze in producten met voordelige prijzen!

Goede zoekfunctie op de website
Leuk cadeau bij de bestelling (behanglijm en borstel) + extra korting

Een kortingsbon voor nieuwe aankopen of vrienden/familie?

patrick van rossum

Goed overzichtelijke site, groot assortiment, alleen jammer dat pakket is opgestuurd. Ik had bij de bestelling aangegeven dit op te halen.

assortiment en info type behang, doorrekenen benodigd plaksel

bestelling goed lezen, zie opmerking bovenaan blad

ME

Goede ervaring en prima service. Onze bestelling was bij de post zoekgeraakt, maar na 1 telefoontje hadden wij de volgende dag een nieuwe bestelling in huis.

Oplossingsgericht

Luc De Langhe

Ik had totaal geen verwachtingen wat betreft het bedrijf of de producten. Wij waren op zoek naar een product om eens uit te proberen, los van product kwaliteit en leverservice. We moeten toegeven... Ik had totaal geen verwachtingen wat betreft het bedrijf of de producten. Wij waren op zoek naar een product om eens uit te proberen, los van product kwaliteit en leverservice. We moeten toegeven dat we aardig verrast waren van de heel goede service en product kwaliteit. Een echte aanrader.

Duidelijke en overzichtelijke website. Goede info en bestelgemak

Norman

Positief, snel.