Kim Van hul

Het behang is goed , ik had 3 rollen besteld , helaas zat er 1 rol tussen die op geen mogelijkheid aansloot op het behang wat al op de muur zat .

Na bellen met de klanten service werden...

Na bellen met de klanten service werden we erg wantrouwend behandeld , een paar foto s gestuurd en we worden gewoon niet verder geholpen .

Echt belachelijk hoe wantrouwend we werden behandeld en nu dus met een stuk kale muur zitten omdat we verder niks meer .

Behang is mooi

Geloof de klant , ze bellen niet voor niets .

Het duurde ruim 2 weken voordat mijn bestelling werd behandeld . Dit pas na de mail.

Dick Jan Albers

Prima service

de informatievoorziening

nog meer mogelijkheden op de site om het (gekozen) behang te ervaren in een "huiservaring".

Annemiek Koopman

Uitstekend

Nee

Sanny Diepgrond

Snelle en correcte levering voor een geweldig mooie prijs

Mooie,scherpe prijzen. Scheelde me €25,= per rol !!!

M Cerfontain

Prima service

Fijne service

Bij nalevering van nieuwe rol kun je niet het bad nummer zien,maar wel voor bellen naar het bedrijf.

Marieke

Veel keuze & snelle bezorging

Hoeveelheid keuze.

bart de Zeeuw

Uitstekend

snelle levering
vakkundig hulp aan de telefoon met behangtips

Fabrizio Greidanus

Alles verliep naar wens

snel. simpel, efficiënt

Inge Van Aerschot

Vlotte levering

Duidelijke website

Petra Zondervan-Smit

Wij zijn met een flinke renovatie bezig en hebben daardoor veel te maken met bedrijven. En die zijn helaas niet altijd positief. Dit bedrijf is daarom verademing! Snelle reactie op vragen die per... Wij zijn met een flinke renovatie bezig en hebben daardoor veel te maken met bedrijven. En die zijn helaas niet altijd positief. Dit bedrijf is daarom verademing! Snelle reactie op vragen die per mail gesteld worden. Meedenken als ik daarom vraag. De juiste toon in de mails. Geweldig bedrijf dus! Ik moet nog meer behang bestellen en ga dit zeker bij De Behangfabriek doen!

Snelle reactie. Denken mee.