Eef

Zeer positief

na 4 dagen nog geen levering ontvangen, na een mailtje direct zelf opgebeld om te melden dat mijn pakketje geleverd was, en wie er afgetekend had.
Zeer snel en klantvriendelijk bediend dus...
Zeer snel en klantvriendelijk bediend dus (met een zeer lieve mevrouw aan de telefoon

x

Calculator voor hoeveelheid rollen werkte niet goed of onjuist.

D. Heij

Heb behang besteld , de levertijd was 5-7 dagen. Na 2 weken bleek dat behang er nog niet was ( kon nog wel een week duren ) behang telefonisch geannuleerd, zou daar een bevestiging van krijgen ,... Heb behang besteld , de levertijd was 5-7 dagen. Na 2 weken bleek dat behang er nog niet was ( kon nog wel een week duren ) behang telefonisch geannuleerd, zou daar een bevestiging van krijgen , heb ik tot op heden nog niet gehad.(nog een extra mail naar jullie gestuurd.

Zorg dat je in contact blijft met de klant , dan komt hij ook terug als er iets mis gaat

Gemengt gevoel laksheid dat metmijn verzending is omgegaan maar na mail is het wel snel goed gekomen

Levering van goederen zouw sneller kunnen als ik na 10 dagen men bestelling nog niet heb gehad en dat ik nog een mail moet sturen en er dan achter kom dat bestelling nog niet verstuurd is ( product... Levering van goederen zouw sneller kunnen als ik na 10 dagen men bestelling nog niet heb gehad en dat ik nog een mail moet sturen en er dan achter kom dat bestelling nog niet verstuurd is ( product was op vooraad ) is toch pijn punt

Heel goed geen vreemde dingen

geen helemaal goed

Geen helemaal goed

Zeeer goed

Goede kwaliteit van behangpapier

Alles is oke.
Voor herhaling aan te raden

Behang super snel binnen en handig met gratis behangsetje erbij

Behang super snel binnen en handig met gratis behangsetje erbij

Jesse

Zeer goed! Eerst een staal besteld die ik zeer snel ontvangen had. Hierna ditzelfde behang besteld en had dit ook zeer snel. De aanbevolen behangrollen kwamen ook goed overeen met de oppervlakte die... Zeer goed! Eerst een staal besteld die ik zeer snel ontvangen had. Hierna ditzelfde behang besteld en had dit ook zeer snel. De aanbevolen behangrollen kwamen ook goed overeen met de oppervlakte die moest behangen worden.

Prima eerste ervaring