Goed produkt

Nee

Goede behandeling van de bestelling. Op de vraag of het later bezorgd kon worden kreeg ik snel een bevestiging.

Dat weet ik nog niet, heb nog niets ontvangen.

Alle contact met mij is verlopen per mail, vervolgens blijkt er niet geleverd te kunnen worden voor 8 december en dan wordt dit op mijn voicemail ingesproken, die het dus vervolgens niet doet en dus... Alle contact met mij is verlopen per mail, vervolgens blijkt er niet geleverd te kunnen worden voor 8 december en dan wordt dit op mijn voicemail ingesproken, die het dus vervolgens niet doet en dus kom ik er pas vorige week achter dat dit het geval is. Slechte zaak! ER is dus GEEN aftersales, maar op uw site pakt de computer deze input blijkbaar niet en kan ik dit dus niet aangeven om door te gaan naar stap 2!

Erg goede ervaring, zou voor de volgende keer weer hier mijn behang bestellen.

Zeer ruim assortiment.

Jan Schuermans

Alles keurig verlopen van het invoeren van het order tot levering. Het was weliswaar een klein en eenvoudig order.
Levering was keurig op tijd en materiaal was prima. Prima.

Snel bestellen, snelle levering

Kleuren van behang op plaatje website, gelijk aan echt kleuren

Wij zijn erg tevreden van onze bestelling, kwaliteitsvol product, snelle levering

Leuke extra's, korting, snelle levering en kwaliteitsvol product

F.L. Molenaar

Zeer tevreden, mooi behang, besteld en snel geleverd!

klantvriendelijk, goede levering

nee

Perfect geleverd op tijd en nog een leuke kleine verrassing erbij

alternatief aflever adres geef aub meerdere regels. levering op me werk is bedrijfs naam en dan tav regel