Snelle en nette bezorging

Je krijgt er lijm en een behangsel bij wat er helemaal op aansluit.
Je kunt echt gelijk aan de slag

Enny v/d Bungelaar

Zeer goed

Ja dat er een mail gestuurd werd dat de orde goed binnen was gekomen en een mail toen de betaling was gedaan dit heb ik zeer gewaardeerd

Neen

Detlev S

Heel vlotte behandeling, daags na bestelling reeds het behangpapier thuis ontvangen. Gratis verzending inclusief een gratis basis behangsetje. 1 rol van het geleverde papier had een streep, na... Heel vlotte behandeling, daags na bestelling reeds het behangpapier thuis ontvangen. Gratis verzending inclusief een gratis basis behangsetje. 1 rol van het geleverde papier had een streep, na contact met een medewerkster wist ik heel duidelijk wat ik moest doen om deze terug te zenden. Ik kreeg snel een nieuwe rol toegestuurd en de retourkosten terug gestort via mijn rekening.

Snelle levering, goede afdeling naverkoop.

Een systeem uitwerken zodat klanten niet eerst de retourkosten moeten betalen om dan later terug te krijgen.

Zeer goede ervaring!

Papier van goede kwaliteit!

De Roode

ZEER SLECHT!!!!

Nee, de website is redelijk maar het contact als de order later komt is waardeloos!

Waar zullen we beginnen! Belangrijk is denk ik dat je de klanten in ieder geval op de hoogte houdt als een bestelling niet conform afspraak (levering binnen 48 uur) verloopt. Doe je dit niet is een... Waar zullen we beginnen! Belangrijk is denk ik dat je de klanten in ieder geval op de hoogte houdt als een bestelling niet conform afspraak (levering binnen 48 uur) verloopt. Doe je dit niet is een excuus op zijn plaats en een verhaal wat men kan verwachten. Als deze verwachting het niet wordt in ieder geval de klant informeren (op tijd). Als hiernaar expliciet gevraagd is, de persoon in kwestie, te informeren (telefonisch) DOE DIT DAN OP ZIJN MINST! Er valt dus nog een hoop te verbeteren in het klantvriendelijk zijn!

Daphne Roel

Een ruime keuze behang . En het was snel in huis...

Snelle levering en top kwaliteit behang...

Goedkope levering, door een fout van de leverancier liet de bestelling langer op zich wachten

Goedkoop

De levering liet op zich wachten, Vervolgens moest ik zelf een mail sturen met de vraag waarom het leveren van het bestelde behang langer duurde. Vervolgens kreeg ik wel snel een telefoontje met de... De levering liet op zich wachten, Vervolgens moest ik zelf een mail sturen met de vraag waarom het leveren van het bestelde behang langer duurde. Vervolgens kreeg ik wel snel een telefoontje met de reden waarom er vertraging was. Ik had liever gezien dat jullie mij zelf al eerder een mailtje hadden gestuurd, waarin werd uitgelegd dat door de leverancier de verkeerde behang was aangeleverd.

Sandra Bomers

Redelijk goed

veel keus

Klant op de hoogte houden als behang uitverkocht is, late levering stond 1 tot 3 dagen ik heb een week moeten wachten.

van limbergen heidi

Bestellen van vinylbehang voor een meisjes kamer

Ik heb 2 soorten behang besteld, die ik snel in huis had. Compleet met behangset, super!