Netjes, snel, makkelijk, goede kwaliteit, goede service!

Groot assortiment, snel geleverd, en leuk dat je de gratis behangetje erbij krijgt!

Nogmaals behangplaksel aanbieden,
Tijdens de afronding.

Was gwn erg goed de site is duidelijk en veel keus en goede prijzen en snelle levering.

De service snelle levering en gelijk benodigdheden erbij en waarom

N

De producten die ik besteld had waren naar wens. Precies wat ik verwacht had bij de online bestelling. En het resultaat van me stijgerhout behang is prachtig en geeft me woonkamer een rustige en... De producten die ik besteld had waren naar wens. Precies wat ik verwacht had bij de online bestelling. En het resultaat van me stijgerhout behang is prachtig en geeft me woonkamer een rustige en warme uitstraling. Tenslotte snelle levering! erg blij mee.

Snelle bezorging en goede kwaliteit behang en fijn de gratis producten erbij. plus punt

Gemakkelijk te bestellen, snel geleverd, toffe extra (beginnersset behang)

snel correct

Snelle levering en goede service

Nog nooit geen probleem mee gehad

perfect Hallo iedereen. Gewoon bestellen ik heb al een paar keer perfect behang besteld ook met brei patroon er zijn mensen die aan mijn muur voelen of het echt is . MVG carla

Linda

Prima! Snelle en nette levering met een handig cadeautje erbij.

Heel veel keuze, alle leuke hippe behangetjes die je je in kunt denken. Duidelijke website en goede afhandeling van de order. Snel en goed verpakt thuis ontvangen met een handig cadeau erbij.

Ik ben heel tevreden.

Geweldig

Prijs was goed, en alles duidelijk te zien op website

Misschien levertijd sneller

Demirel

Behangpapier besteld en zeer tevreden..