Goede ervaring, snelle levering en de kwaliteit van het behang was super.

Website is overzichtelijk en klantvriendelijk in gebruik.

Ik had niet het idee dat de optie voor het bereken van het aantal behangrollen aan de hand van de opgegeven afmetingen werkte. Maar misschien lag het aan mij.

Hele snelle en nette manier van leveren.

Goede duidelijke site.
En handig die hulp waarbij je maten van de muur invoerd en gelijk weet hoeveel rollen behang je nodig hebt!

Nicole

Prima. snelle levering.

snelle levering.

nee

Hetty Doppenberg

Snelle levering, goede service, goed te vinden op internet

foto van de behang mogen wel iets groter, ook na de eerste vergroting.
foto van de behang mogen wel iets groter, ook na de eerste vergroting.
En melding of het dik of dun behang is en voor wat voor soort muur je het kan gebruiken, helemaal superglad of nog ietsjes (putjes, enz.) een beschadigde muur. Mag wel iets meer info bij.

particulier gebruiker

Snelle en betrouwbare service. alles prima in orde

hele goede service: duidelijke foto's, bestellen heel gemakkelijk, leuke extra (hele behangset gratis gekregen), bestelling was binnen enkele dagen thuis, betalen super leuk "achteraf" ondanks dat... hele goede service: duidelijke foto's, bestellen heel gemakkelijk, leuke extra (hele behangset gratis gekregen), bestelling was binnen enkele dagen thuis, betalen super leuk "achteraf" ondanks dat ik een nieuwe klant was :)
kortom: mocht ik nog een kamer willen opknappen meld ik me weer!
ik heb geen ervaring met retourneren van de producten. gelukkig hoeft het ook niet.
dank!

van mijn kant: zo doorgaan

Bojana

Mijn keuze was niet leverbaar. Ik heb direct een alternatief behang aangeboden gekregen. Goede service en erg klantvriendelijk. Ook snel geleverd.

Medewerkster Lyane heeft mij goed geadviseerd nadat mijn keuze uitverkocht was. Nu een goed alternatief gekregen.

Voorraad op de website vermelden en actualiseren.

Super snelle levering. Echt goed geregeld

Heel duidelijk allemaal

Nee kan niks bedenken

C. Twisk

Hele goede ervaring met dit bedrijf, goede service en prima geholpen

Hele goede service en levering

Joyce Hartman

De bestelling is op tijd en in goede staat geleverd. Prima!