Sylvia

Alles verliep heel soepel en er werd snel geleverd.

Doorson

Niets op aan te merken.
Netjes en snel afgeleverd.. Ik zeg behangwebshop.... Vooral zo doorgaan????

Goede ervaring met een service gerichtheid naar de klant toe geweldig

Het viel ons tegen hoe het behang eruit zag daar kunnen hun niets aan doen maar na het terugsturen van het pakket (op zondag) had ik donderdag het geld al weer op de rekening staan,petje af,hele... Het viel ons tegen hoe het behang eruit zag daar kunnen hun niets aan doen maar na het terugsturen van het pakket (op zondag) had ik donderdag het geld al weer op de rekening staan,petje af,hele goede servive dus.
Ik beveel hun zeker aan deze bedrijven verdienen een pluim.

Geen nou misschien toch iets uitgebreider de product omschrijving

Super mooi behang, de dames zijn er heel blij mee!

Erg lang moeten wachten op bestelling. Levertijd van 1-3 dagen maar heeft uiteindelijk 11 dagen geduurd. Na een aantal telefoontjes mijn bestelling binnengekregen

Informeer klanten via email als de bestelling langer duurt

Görtz de Berckt B.V.

Zie verbeterpunten

Goedkoop, goede en duidelijke website

Een ander product dan besteld werd geleverd. Moest ik eerst het verkeerde product z.s.m. retour sturen voordat ik het juiste product geleverd kreeg. Ik moest dus haasten terwijl zij het verkeerde... Een ander product dan besteld werd geleverd. Moest ik eerst het verkeerde product z.s.m. retour sturen voordat ik het juiste product geleverd kreeg. Ik moest dus haasten terwijl zij het verkeerde behang in de doos gestopt hadden.

Alles prima. Snelle levering.

Snelle levering.

Meer info over structuur van behangpapier. Dit maakt mogelijk het te kunnen combineren met ander behang.

Eva Liszkowska

Leuk dat je bij de behang een behangset gratis krijgt! En de lijm omdat we boven een bepaald bedrag uitkwamen :) Levering was snel, je wordt goed over alles geinformeerd. Toppie!

Top service! We zijn zeer tevreden :)

nvt

Ik zou het aanraden en zeker voor mezelf nog raadplegen

de kans voor een gratis staal was super!

meer info over de kleuren bij het behang en de mogelijkheid om jullie aanbod te sorteren op kleur mag er bij

Moonen

Grote keuzemogelijkheden